|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik heb net gepakt, een harde ui, kastanjechampignons, sweatbite, ijsbergsla, witte bonen in tomatensaus en eieren.   en brood. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
 ik kom bij je langs hoor PW |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote Andreesie: maar ik wil een mac mini, die is cool  En overprijsd en incompatible met zowat alles dat gangbaar is in de computerwereld  Daarnaast zit er een os op met de meest onbruikbare interface waar ik ooit mee gewerkt heb.. Je bent veel beter af met een pc  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het is ongeveer een half uurtje tot drie kwartier rijden delenn.  |
|
Delenn
Oudgediende
ok tot zo dan  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@Ikke: wat ik heb gezien aan prijs en specs is het een hele goeie koop  en je kan er een normale usb-muis insteken en dat soort dingen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Ikke
Oudgediende
Daarbij leg je jezelf dan helemaal vast aan Apple en dan word je een van teh ApPLe f4nboiZZZZ  Een ergere soort fanboy kan ik me niet voorstellen... Of was het iFanboy  Apple heeft de meest overhypete spullen die er maar te krijgen zijn. |
|
Delenn
Oudgediende
geen fan van APple begrijp ik? |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dat niet maar wat ik lees is goed  |
|
Ikke
Oudgediende
Mijn muzieklerares heeft een macbook en als ze een technisch probleem met dat ding heeft dan mag ik weer gaan helpen om het op te lossen: OSX heeft de meest verkrachte gui die er maar bestaat, GNOME is nog beter. Gelukkig is OSX gewoon UNIX, dus kan ik dan nog terugvallen op een shell. Het enige dat de iPod heeft over zijn rivalen is de gigantische opslagruimte, maar daar staat weer een bagger geluidskwaliteit tegenover. Luister maar eens eerst naar een iPod en dan naar een iRiver media player, of eentje van Creative, een wereld van verschil. Dan de iPhone. Op zich is het wel een leuk dingetje, maar ze doen alsof ze het wiel hebben uitgevonden, terwijl er maar 1 eigenschap inzit die echt nieuw is: het multi-touch scherm. Verder zit er in de iPhone niks dat je niet ook in andere smartphones vindt. Andere smartphones waar je meer vrijheid op hebt qua besturingssystemen en home-cooked software. Maar het is iPhone dit, iPhone dat... Het ding kan niet eens op een 3G netwerk  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Helaas ben ik ook geen fan van Apple, had zo'n I-mac, maar constant problemen er mee. Ik heb nu een Compaq draaiende staan, geen enkel probleempje met XP-pro. |
|
Delenn
Oudgediende
zo ikke! wat een technische woorden allemaal  daar begrijp ik de helft nog niet van  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Apple  |
|
Ikke
Oudgediende
Verder werkt een Mac een vals gevoel van veiligheid in de hand. De meeste Windows gebruikers beseffen ten minste nog dat ze een gammel systeem hebben dat het niet zonder een virusscanner en firewall overleeft. Mac gebruikers denken dat ze onkwetsbaar zijn, wat niet zo is. Een systeem is zo veilig als de gebruiker die het beheert. Een Mac, mits verkeerd geconfigureerd, is net zo snel te kraken als een slecht geconfigureerde Windows- of Linux-pc. Maar probeer dat die fanbois maar eens te vertellen  |
|
Delenn
Oudgediende
ik vind het logo van Apple wel schattig  verder vind ik het ook niks.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Het enigste wat van apple is en wat ik goed vind is de mac, maar de ipod en iiphone heb ik niet hoef ik niet en als het aan mij ligt krijg ik niet. ik heb een creative, heeft mooi geluid ja  |
|
Ikke
Oudgediende
Ach ja, zolang het maar glimt kan het niet slecht zijn in de ogen van de 'gemiddelde' gebruiker  Zoals ze op Slashdot.org altijd zeggen: "A gold-painted shiny turd is still a turd" |
|
Juraj Erelid
appeltje voor de dorst is wel lekker  |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Goeie dag iedereen |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Of een Karel Appel in huis hebben. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb nog niks glimmends gezien aan die mac mini  |
|
Delenn
Oudgediende
hoi CrazyM  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
als ik kijk naar nu op het forum en zie geen reacties van ikke verwacht ik een hele lange reactie van ikke hier binnenkort  |
|
Juraj Erelid
Karel Appel is niet meer met ons  |
|