|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Valid??? Zit er geen flashbestanden in dan? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@muad; valt wss zwaar tegen vrees ik voor je. automatiseringen en gezondheidszorg gaan niet samen  m'n moeder werkt op een consultatiebureau en die gingen ook automatiseren. Toen het klaar was hadden ze 3 weken geen internet 6 weken geen telefoon, 2 weken geen printer/fax. en niemand wist waar het aan lag. nou hebben ze een superonhandig systeem waarbij je niet van scherm naar scherm kan maar telkens alles af moet sluiten om naar een ander scherm te gaan  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Nee..  Alleen wat google ads moet ik erin planten, bank, en al die dingen nog meer. Dan het grootste euvel bij dit soort games: Beveiliging  Luna, het is geen persoonlijke site  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ow,oke  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@ Luna, he nog medekijkers @ delenn: ik kijk zoveel series, ken zoveel films, en studeer nog en werk nog en zit nog hier op WMR Jullie vragen je vast af of ik ooit nog slaap  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat voor type games zijn het dan Jannick, als het geen flash is? |
|
nietmeer
|
@Delenn: we krijgen een systeem dat al volledig getest is op amc's (vraag me niet welke, geen idee) dus dat zal wel goed komen... En onze arts-microbioloog is opgehouden met zich er mee te bemoeien, dus nu komt het helemaal goed  We zijn nu overigens al half geautomatiseerd (een overgangs systeempje voor een half jaartje, is maar 2 jaar te laat geïmplementeerd  ) dan werkt ook goed... |
|
Delenn
Oudgediende
muad; dan nog! ik hoop het wel voor je hoor, maar dat systeem van m'n moeder was ook getest zeiden ze.
|
|
nietmeer
|
@Delenn: was het een systeem van philips? |
|
Jannick
Oudgediende
Peter, bijv. Bulletstar, dat soort afzetters, mobstar, of mobster, hoe het dan ook heet  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Automatisering; Je hebt er ook niks aan  Hopelijk komt het toch allemaal goed; We zullen het vanzelf horen hierzo |
|
Jannick
Oudgediende
*Zet muziek hard aan in z'n kamer* Hmm, buren slapen  |
|
Delenn
Oudgediende
@ Stef; als het goed werkt wel. @ muad; geen flauw idee |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ Jannick; Leuk voor die mensen die naast je wonen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik bedoelde de soort bestanden Jannick.  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
schrik  |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm, het is maar een cdspeler van ik weet niet hoeveel jaar oud.. @peter, PHP & MySQL vormen de volledige basis, en de uitbreidingen  |
|
nietmeer
|
@Steffie: Zeker niet als onze arts-microbioloog zich ermee gaat bemoeien  (dat is er zoeen van: waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan... en waarom moeilijk doen, als het ook onmogelijk kan) Je hoort het gescheld vast wel over een half jaartje  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Gleadar. *boink*  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi Glea  |
|
nietmeer
|
@Gleadar, je schrikt wel laat hoor... (wie-was-het-ook-al-weer) riep al zeker een bladzijde of 10 terug boe... |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
boe Pw  alles goed? |
|
Delenn
Oudgediende
hey Gleadar  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ Muad: Ja zoiets hoorde ik op het andere forum over moeilijk en makkelijk  |
|
Delenn
Oudgediende
@Jannick; weet je zeker dat het elke 10 min geupdate wordt want mn OT staat nu al zo'n 20 min/half uur op 388 |
|