|
Naaoomii
Oudgediende
 WMRindex: 1.876 OTindex: 26.721 S |
Quote SteffieKooij: Hallo allemaal, Dit is mijn allereerste keer in het cafe, dus vertel wat voor gezellig cafe is dit?  Zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo gezellig  Zoiets?  Moet je zelf maar kijken haha   |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
hey Stef  ook je weg hiernaartoe gevonden? |
|
Delenn
Oudgediende
Naomi heeft gelijk  |
|
nietmeer
|
@nono: damn... das wel heel lang... zeker in verhouding... bij m'n zussie komt d'r haar net tot onder d'r kont... ben trouwens nu al benieuwd wat ze met dat haar gaat doen op d'r trouwdag...  Ze heeft geen sluier nodig iig  |
|
Delenn
Oudgediende
o ok, dan moet ik het maar een keer in laagjes gaan laten knippen denk ik |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
moet ik het gaan schreeuwen wat in laagjes knippen betekent?!?!?!? google kan geen antwoord geven  |
|
nietmeer
|
Hey Stef, Welkom in Voogelvlucht  Het gezelligste café online  Drankje van de zaak?  @Andreas: Net wat de naam zegt eigenlijk. Het haar wordt in steeds kortere laagjes geknipt... |
|
Delenn
Oudgediende
iedereen is Andreesie hard aan het negeren |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Ik vind dat het dan wat vlotter valt  En je kan het leuk opsteken dan of wat dan ook  ..heb je veel plukjes  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
Naaoomii
Oudgediende
@ Delenn, zoals ik tegen andreas zei: ik weet het   Haha @ Muad, hoe oud is ze dan?  Bij mij nu net boven enzo  Haha kan ze dr haar als sluier gebruiken  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ligt eraan wat voor drankje  He delenn, ik zie dat je je haar wilt veranderen. We zouden toch wel een keer samen naar de kapper gaan? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Sorry Andreas  In laagjes is in verschillende lengtes zeg maar  NOuja dat je, ja hoe leg je dat uit..  Luna, help!  Ik had een paar maanden geleden laagjes, maar dat is nu weer bijna weg  |
|
Delenn
Oudgediende
o ja, das waar. ik kreeg trouwens net een brief van de Marckenburgh dat ik 2 juli kan beginnen  |
|
Luna
Moderator
|
|
nietmeer
|
@nono: Ze is nu 22... @Stef: Waar heb je zin in, we hebben nagenoeg alles, zelfs congnac van 650 euri's per glas  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Dankje Luna  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Andrees, zoals ik het heb  |
|
Delenn
Oudgediende
M'n broertje kreeg vandaag een brief dat hij volgend jaar dienstplichtig wordt maar omdat er geen dienstplicht is hij niet hoeft te komen  lol! slaat nergens op die brief. |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
O en wanneer ga je dan op vakantie en hebben we na 2 juli nog geen tentamen? |
|
Naaoomii
Oudgediende
Ok Muad  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
dankje luna en naomi  |
|
Luna
Moderator
Ik werd ook opgeroepen voor dienst in Spanje, ik heb gelijk Nederlands paspoort gehaald  |
|
Naaoomii
Oudgediende
Alsjeblieft, nu op msn ook nog heel gedetaileerd gezegd  |
|