|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
@RonHee, 10% korting bij de Hema-stickers?  @Kristian, zou ik niet erg vinden  Vraag me alleen af wat ik daar moet  |
|
nietmeer
|
Quote RonHee: Ik spaar zegels van een bepaalde supermarktketen,  , telt dat ook? Nou ja, ik weet wel dat men van alles geks verzamelt, dus wat jij spaart kan ook wel (denk ik). Maar je plaatst er een '  ' emoticon bij...is het niet zo heel leuk dan? |
|
nietmeer
|
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
jannick, wat voor doos heb jij als het 8 kanten heeft?  |
|
Clio Erelid
 WMRindex: 90 OTindex: 2.794 S |
Hey iedereen  |
|
nietmeer
|
ja, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar |
|
nietmeer
|
Hey Cleopatra!  |
|
Clio Erelid
Hey Kristian, oeh je hebt een dubbelpost, stout   |
|
nietmeer
|
nou, gelukkig ben ik dan niet de enige....en jij bent net zo stout. |
|
Clio Erelid
Wrm ben ik dan stout???? |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Kristian, ik heb wel wat beters te doen dan zegeltjes in te plakken in een spaarboekje, dus mijn emoticon betekent eenvoudig nee   dus. |
|
nietmeer
|
Quote Cleopatra: Wrm ben ik dan stout???? Dit roept op tot logisch nadenken: jij vindt dat ik stout ben, omdat ik dubbelpost. Maar jij doet daar net zo hard aan mee. Dus volgens jouw eigen conclusie ben jij ook stout! Zo simpel is het @RonHee: Waarom doe je het dan nog? |
|
Clio Erelid
Kristian, ik dubbelpost helemaal niet  |
|
nietmeer
|
@Cleopatra, inderdaad: jij vierdubbelpost. (en nog wel meer hier na), maar dat mag... |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik spaar uitsluitend biljetten van 1000 euro, maar dat gaat vrij traag.
Kristian, daar ben ik compleet van genezen, was een hobby van mijn ex. Daarnaast geef je voor vijftig euro uit aan boodschappen, moet je ook nog 5 euro betalen voor de zegels: rendement bij een vol boekje a 500 zegels: 4.00 Euro. Minus renteverlies. |
|
nietmeer
|
|
|
RonHee Oudgediende
|
Totaal uitkering 54.00 euri, totale waarde 50,00 euri, dus gewoon nepperij. En dat zonder renteberekening, dus nog meer verlies. En je hebt zo'n boekje niet in een week vol.
Maar zo zijn alle spaaracties van winkels niet rendabel voor de consument te noemen. |
|
Clio Erelid
@ Kristian, ik weet niet wat jouw definitie van dubbelposten is maar de mijne is 2 post achter elkaar zonder een post van een ander er tussen, dat deed jij wel en ik niet. |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Heey  |
|
nietmeer
|
Cleopatra: daar heb je wel gelijk in @RonHee: Inderdaad. |
|
nietmeer
|
Heey schapenkop |
|
Clio Erelid
Hey Schapenkop   |
|
Juraj Erelid
Hey Cleo  alles goed? |
|
Clio Erelid
Gaat wel, btw wrm heb je me geblokkeerd op msn??? |
|
Juraj Erelid
Haha, niet meer hoor  ik had je perongeluk weg gegooid en zag laatst dat jij mij wel in je lijst had  ik heb je weer toegevoegt  |
|