|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Ooooooooooooi  |
|
nietmeer
|
hoi neus  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
boe  ga ook maar even hier praten, is makkelijker |
|
|
Volgens mij is The-Ghost gameverslaafd  |
|
nietmeer
|
Quote Arya: boe  *schrik*  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Nouww, Neus, zet mij ook niet voor een PS2 of PC met GTA VC of SA want dan ben ik ook verrtrokken. Om maar niets over Monopoly Party op de PS2 te zeggen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
hoi kpuc en jersan  |
|
|
waarom Jersan!? EDIT: ik las blog.. je bent wel beetje erg verliefd op iemand die jouw niet leuk vind  en Kpuc wie niet  |
|
nietmeer
|
@Neus zie mn blog  zo'n goed nieuws! |
|
nietmeer
|
Quote Neus: EDIT: ik las blog.. je bent wel beetje erg verliefd op iemand die jouw niet leuk vind  een beetje???   ik ben vet verliefd!! ongelooflijk verliefd... |
|
|
@Jersan, zie mn edit  ik snap je echt niet maar hij wil niks met je, dan word je toch alleen maar teleurgesteld omdat het niks word.. valse hoop is niet leuk  |
|
nietmeer
|
niks valse hoop  ik weet allang dat het toch niks wordt  en ik ben blij met elk uur die ik bij m kan zijn  |
|
Arya Oudgediende
|
grrrrr... ik word gek van die pokke PC!  |
|
nietmeer
|
Arya  waarom? wat heeft ie? sla m dat helpt altijd  bij tv's wel kijk mar in de Donald DUck  |
|
nietmeer
|
dat is donald duck jersan en geen realiteit  |
|
Arya Oudgediende
|
Maple wil niet  en ik wil zo graag maplen  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
arya is ook pissig op de telefoon^^ |
|
|
Jersan, Ik zal dat denk ik nooit snappen, zou mij alleen maar heel erg kut laten voelen denk ik en daarna zou ik lekker verdergaan met mn leven zonder dergelijk persoon. |
|
Arya Oudgediende
|
@#I%$#$ telefoon  |
|
nietmeer
|
the-ghost alles in Donald Duck is realiteit  elke eend heeft toch kleren aan? staat er niet teveel open Arya? |
|
Arya Oudgediende
|
nee, hij wil gewoon niet patchen  |
|
nietmeer
|
ik heb ook wel iemand op het oog ma de kans is groot dat het valse hoop is  |
|
nietmeer
|
Quote Neus: Jersan, Ik zal dat denk ik nooit snappen, zou mij alleen maar heel erg kut laten voelen denk ik en daarna zou ik lekker verdergaan met mn leven zonder dergelijk persoon. wat denk je dan dat ik me dagelijks voel?  ongeloofluk kut! en nu is er eindelijk een keertje vrolijkheid, blijheid... en heeft het toch met 'hem' te maken   |
|
Arya Oudgediende
|
ik zal liefde echt nooit begrijpen  zelfs nu ik t zelf ben, bijft het een misterie |
|