|
jacodenni Erelid
 WMRindex: 535 OTindex: 1.868
|
@kpuc das waar ,maar ik heb niet de tijd van me leven omdat altijd mensen zijn die het verneuken (eikels op school etc,) |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
nou dan, dan ga je lekker iedereen op toneel vermoorden  doe ik ook wel eens hoor, gingen vorige week iets doen met roodkapje en de drugsdealers  kpuc alweer: Amen  alleen als je teveel toneel speelt kun je je ook in moeilijkere situaties krijgenm als kan het een hele uitdaging zijn je eruit te kletsen  |
|
jacodenni Erelid
|
maar arya kan ik echt niet gewoon aan de kant zitten plz? ik smeek je |
|
nietmeer
|
ach een vlotte babbel kan een hoop doen  |
|
Arya Oudgediende
|
zwemmen of verzuipen, toekijken is er niet bij |
|
jacodenni Erelid
|
oke hoelaat vrijdag avond? je hebt me overtuigt mezelf voor gek te zetten |
|
Arya Oudgediende
|
kom maar als je er zin in hebt, ik meld het thuis wel  en zo erg is t niet hoor, want ik ben er ook bij  |
|
jacodenni Erelid
|
maar jij kan toneel spelen en heel goed ook net als mijn broertje maar ik kan het helemaal niet  geef me die avond een stoom curses mag het wel helemaal van je ouders ? |
|
Arya Oudgediende
|
haha, ik help je wel een beetje. je hebt eigelijk alleen een grote mond nodig  en ik regel dat wel met mijn ouders hoor  daar hoef je je geen zorgen om te maken en je moet dan niet vergeten je zwemspullen mee te nemen |
|
jacodenni Erelid
|
nee ik leg alles vanaaf wel klaar al  |
|
jacodenni Erelid
|
moet ik ook alles nog aan mijn ouders vertellen hopelijk gaat me moeder niet eng doen  |
|
Arya Oudgediende
|
hoe eng doen?  dat snap ik eventjes niet |
|
nietmeer
|
@jacodenni, hoezo je zelf voor gek zetten? misschien heb je wel ongekend talent voor toneel |
|
Arya Oudgediende
|
@The-ghost Toneel is vet relaxed, en eigelijk kan iedereen het. alleen sommige moeten het eerst naar buiten zien te brengen |
|
jacodenni Erelid
|
@the-ghost jij kent mij dus niet @Arya ze gaat dan weer beginnen over nouja rare dingen dat ik moet uitkijken enzo heb ik een hekel aan ze zit ook nog steeds te zeggen dat ik het veilig moet doen  dat weet ik nu wel !! |
|
Arya Oudgediende
|
whaat? over wat later met de trein reien ofzo?  heb ik al zo vaak gedaan xd vinden ze bij mij lang niet meer zo erg  en ouders zijn gewoon irritant daarover, dat feit is algemeen bekend |
|
jacodenni Erelid
|
@Arya ik ook zelfs vanuit zeeland enzo maar me moeder wil het toch eens in de paar keer wil helemaal vertellen en dat laatste ja daar hebben we allemaal last van |
|
Arya Oudgediende
|
ach, bij mij valt het zo onderhand wel mee, ze meten er gewoon aan wennen, en soms nog eventjes alle gevaren inpeperen  tralalalaa  |
|
jacodenni Erelid
|
zo ben blij hele weekend naar arya  |
|
Arya Oudgediende
|
maar kleine waarschuwing: ik ben weer mapleverslaafd  |
|
jacodenni Erelid
|
arya jij ookal ? yun ookal  zou ik er dan niet aan moeten beginnen ??? |
|
Arya Oudgediende
|
ja jij ook  maple global downloaden, en dan een speciale private server downloaden  das vet relaxed en doet Yun t ook?  cool!  |
|
nietmeer
|
wat is maple precies voor iets? ken het namelijk niet. (gebrek aan opvoeding, ik weet het  ) |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Goedemorgen mensen  |
|
Arya Oudgediende
|
maplestory is een online spel, 2D, waarin je de meest gekke beestjes moet moorden ( slakken, paddestoelen, varkens, klokken, ratten ) en natuurlijk zoals de meeste online spellen, hoe hoger je komt, hoe beter je word
het ziet er best kinderlijk uit, maar is toch erg leuk om te spelen. het nadeel van de gewone server is dat je erg langzaam levelt. dus ik speel sinds kort op een private server x8 |
|