|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
.. Ik heb zin om te gaan Kleven  |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Ja inderdaad, heb met veel backpackers gepraat hier in het hostel, die zeggen dat Japan echt een heel gaaf land is en heel mooi. Dus zeker de moeite waard om terug te komen! En al spreekt hier niemand Engels, de mensen zijn ook fantastisch. Ze doen echt alles om je te helpen. |
|
Tim-kun Erelid
 WMRindex: 238 OTindex: 1.981
|
nou je moet niet vergeten dat het ook cultuur is, sommige mensen kunnen wel een beetje engels maar "durven" het niet, te bescheiden in hun eigen kunnen enzo..de jeugd kan het wel steeds meer, maar je moet zeker nog ooit terugkomen ja |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ach, met gebarentaal erbij scheelt het al heel veel.  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
Ik ga ook maar weer eens.. doeii!   |
|
nietmeer
|
doei sushi  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Laters Sushi  Hai the-bhost *boink*  |
|
nietmeer
|
hoi PW |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
ben ik weer heb gelijk even snel mijn verslag af gemaakt. volgens mij helemaal slecht en totaal niet goed volgens mij ben ik vanalls vergeten. nou ja kan me ook niet concentreren.
|
|
nietmeer
|
welkom terug mier  |
|
nietmeer
|
o ja het café is er ook nog  hoi the-ghost   mier  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: o ja het caf?s er ook nog  ook goeiemorgen jersan  |
|
nietmeer
|
heb morgen ANW-presentatie...wie kan mij geestelijke steun verlenen???heb er niet zoveel zin in namelijk. |
|
Mier Oudgediende
 WMRindex: 385 OTindex: 10.596 S |
|
|
nietmeer
|
ik ben straks terug. moet ff een paar boodschappen doen voor me moeder. die is nogal slecht ter been namelijk op het moment  |
|
nietmeer
|
the-ghost  boodschapze  Mier  veel plezier doei  Kristian gewoon doen  concentreer je op wat anders tot de presentatie echt begint dat wil ook wel es helpen  |
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
okee da's een duidelijke mening  waar gaat die presentatie over dan? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Daar was ik weer  |
|
nietmeer
|
hoi Ikke  |
|
nietmeer
|
Quote Jersan: okee da's een duidelijke mening  waar gaat die presentatie over dan? Actualiteiten. Je moet een krantenartikel hebben, wat te maken heeft met een exact vak (bio, schk, nat etc). Daar moet je dan een korte presentatie over houden. Wat er allemaal in staat en zo voorts. bah ik heb er geen zin in. Maar ik moet m'n ANW cijfer wat ophalen, dus... |
|
nietmeer
|
sterkte  wat een kutopdracht  |
|
nietmeer
|
Dankjewel...slaat idd nergens op, maar ja, het zal wel moeten. Ik hoop dat het wel meevalt. met een 6 ben ik al dolblij! |
|