|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
broodje kaaas!  dat wil ik ook  |
|
nietmeer
|
*geeft broodje kaas* |
|
Arya Oudgediende
|
mag ik ook?  |
|
CrazyM Senior lid WMRindex: 133 OTindex: 406 Wnplts: Cairns
|
Ik sterf echt van de honger, maar ik ga liever nu niet weg om een restaurant te zoeken, aangezien het hier al erg donker is en ik de weg niet weet  |
|
nietmeer
|
*deelt broodje kaas met Arya* CrazyM hoezo donker ? zo ver is dordecht niet weg en hier (Elburg) schijnt de zon  |
|
Arya Oudgediende
|
donker? waar zit jij dan ergens op dit moment? |
|
|
Naja Tim-Kun is niet de eenigste in Japan nu van dit forum. Ik zit zelf in Tokyo. Vandaag aangekomen en blijf nog 2 dagen, daarna Australie. |
|
Arya Oudgediende
|
coooool  alleen ik ben helaas zo weer weg  |
|
nietmeer
|
oeh Japan  leuke vakantie? of is t geen vakantie? arya  |
|
Arya Oudgediende
|
ja sorry Jersan..  |
|
nietmeer
|
ga je naar school ofzo? het is toch dinsdag dan heb je 'smiddags vrij!  |
|
|
Naja, soort van. Ik ga een half jaar in Australie stage lopen en ik dacht, laat ik op de heen weg in Tokyo stoppen om de stad eens te zien. En tot nu toe is het wel leuk hier. Ben wel heel vaak de weg kwijt geraakt, want alles is in het Japans. Maar gelukkig is het altijd goed gekomen door het aan de mensen te vragen hier. Zei kunnen ook geen Engels, maar een beetje op de kaart wijzen waar ik moet zijn lukt het prima. Je kan van alles zeggen over die Japanners, maar het zijn tot nu toe wel 1 van de vriendelijkste mensen die ik ken. |
|
Arya Oudgediende
|
uuh nee, niet echt  ik moet nog boodschappen doen  |
|
nietmeer
|
CrazyM lekker ver weg die stage  ik wil ook   is de pasta nu alweer op  |
|
Arya Oudgediende
|
ik ga... doeidoei!  |
|
|
Haha, naja het is wel een grote stap vind ik. Vooral omdat ik helemaal alleen ben gegaan. Vorig jaar zat ik een half jaar in Costa Rica, maar dat was nog met iemand anders die ik kende en dat voelde toch veel relaxer dan dat ik nu hier alleen zit. |
|
|
doei@ |
|
nietmeer
|
doei Arya  succes  ach zo leer je nog es wat Japans  je moet toch met iemand kunnen praten he  en ik ga ook maar es moet nog eten  doei Crazy M  |
|
|
oke doei! |
|
nietmeer
|
veel plezier in Japan he  en verander je je woonplaats nog ff? xD |
|
|
Haha bedankt en ik heb het gedaan hoor. |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Tot zover de berichtgeving uit Japan, en dan volgt nu het weer.... |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zonnig met stapelwolkjes |
|
Zwelgje Erelid
 WMRindex: 236 OTindex: 3.863 T |
hahaha. mijn werkgever zit nu in China. zou vandaag anders in het aardbevingsgebied zijn. maar gezien de Chinezen nog een grote aardbeving verwachten in die regio, is hij gebeld door zijn contactpersoon met de mededeling: AUB niet naar ons toe komen! wegens dreigingen van meer aardbevingen. dus die zit nu ergens in Hongkong met de mensen te praten.... |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Dat: AUB niet naar ons toekomen, is gewoon een smoes om niet te willen onderhandelen. Waarschijnlijk bellen zij uit de kamer naast de vergadering. Chinesen blijven een apart volkje als het gaat om zaken.   |
|