|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*tikt Cootje*  Goeiedag meis, bende een betje bijgekomen? |
|
nietmeer
|
Kpuc: nog steeds niet  Ben nog steeds zo lam als een tram, het is maar goed dat Junior zometeen naar school kan... |
|
Kpuc Oudgediende
Dat lijkt me wel fijn ja  Hier is t ook nog wat brak, allebei  Renée vannacht op de pot geslapen uit voorzorg en ik vanmorgen  Pizza Hot&Spicy  |
|
nietmeer
|
 ben je ook mooi klaar mee  Moet weer gaan rennen  tot strakjes  |
|
Kpuc Oudgediende
Pff, waardeloos maar ja, niks aan te doen. Straks een bammetje met geitekaas zal wonderen doen Sjalotjes  |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Hoi  |
|
Kpuc Oudgediende
Pipeloi  |
|
Jannick
Oudgediende
Hoi onweerstaanbare Kpuc  Weet je, ze hebben bij SelektMail een actie voor vrijdag de 13de  |
|
Kpuc Oudgediende
Doe je goed, goed in de knaken of valt t tegen? |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, aangezien ze dan ook weer een EK wedstrijd hebben ofzo, hebben ze een actie dat we tussen 7 's ochtends en 6 uur 's avonds moeten bezorgen, en een speciale mailing als we willen, krijgen we dubbel betaald, heb me meteen maar opgegeven voor een dubbele wijk  |
|
Kpuc Oudgediende
Das mooi  Kun je een stuk inlopen van de gsm  |
|
Jannick
Oudgediende
Jap, heb mail ontvangen van Vodafone, had eri n April ruim 1450 gestuurd, 1000 via BloX, 175 via tegoed en de rest als bijbetaling, 25 cent per sms. Nu blijkt dus dat de smsjes naar 3010 van WMR smsblogs ALTIJD apart berekend worden, dat zou betekenen dat ik in mei nog meer ga betalen voor nationaal sms, aangezien ik daarin vrij veel heb gesmsblogt.. TEn eerste wist ik dat niet, aangezien ik altijd van Voogeltje heb gesnapt dat WMR de kosten betaalde, en ten tweede kan ik niet mijn tegoed bekijken van mei, omdat ze bezig zijn met hun systeem, daardoor kan je je tegoed nieteens bekijken, nee, goh, raar dat je er dan overheen gaat  |
|
Kpuc Oudgediende
Voogel heeft ook altijd gezegd dat jouw verzendkosten voor jezelf zijn he  De extra kosten voor t 3010 nummer zijn wel voor wmr. Mjah, jij bent nu wel precies een mooi voorbeeld waarom ik destijds zo tegen t smsblog was.. |
|
Jannick
Oudgediende
Oeps... Dan heb ik dat altijd verkeerd gesnapt...  |
|
Jannick
Oudgediende
SMS Blogs Bij WaarMaarRaar.nl is het ook mogelijk om (gratis) te bloggen via sms. Hoe? volg de stappen: [....] Verstuur de SMS naar 3010, dit kost je net zoveel als een normale SMS Het is dus NIET gratis, en ook niet als een normale sms, aangezien dat altijd buiten de bundel word gerekend, en dat het dan 25 eurocent is..  |
|
Kpuc Oudgediende
Tsja, altijd eerst even in de kleine letters van je telecomprovider kijken, hoe mooi iets er ook uit kan zien, zelf goed controleren. Maar das dan voor de volgende keer met zoiets  |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, dat klopt.. Heb deze maand al 3 smsjes verstuurd, ben gewoon **** bang dat ik eroverheen ga.. Ronmij heeft een paar keer van die mmsjes gestuurd, die haalt ie automatisch binnen, zijn geluidmmsjes en die zijn ontzettend duur..  |
|
Kpuc Oudgediende
Een mms ontvangen kost jou $? |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, voor de data.. |
|
Kpuc Oudgediende
Gezellie die moderne gsm's  |
|
Jannick
Oudgediende
Oh wacht, zie op Internet dat mms ontvangen niks kost, gelukkig..  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Edit sjatter: Geen plaatjes in het cafè AJB.
Forbidden
{ ziz iz a vree mms zervize } |
|
heraux Oudgediende
Quote Kpuc: Voogel heeft ook altijd gezegd dat jouw verzendkosten voor jezelf zijn he  De extra kosten voor t 3010 nummer zijn wel voor wmr. Mjah, jij bent nu wel precies een mooi voorbeeld waarom ik destijds zo tegen t smsblog was.. een sms-blog aan je zere been  |
|
Jannick
Oudgediende
Ziz is a free mms service? Wat is ziz?  |
|
heraux Oudgediende
ziz is e zcrible frim e niwspeeper |
|