|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
kpuc nou.. dat weet ik dan weer net niet zo zeker. niet zo veel eigendunk hebben he?  @PV pietje!  |
|
nietmeer
|
hoi PV   ARYA  hoi  lekker gelezen gisteravond?  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Arya, ik zeg alleen maar wat ik veel vrouwen vaak heb horen zeggen, dan zal het toch vast wel kloppen  |
|
Arya Oudgediende
|
yepyep  in mijn boek zijn de bijna bij de passage door de grens, en de vierde persoon heeft zich net weer aangesloten bij de groep  kpuc je moet soms even wat minder naar die mensen luisteren  |
|
nietmeer
|
is het boek dan al bijna uit  |
|
Arya Oudgediende
|
nee, nog lang niet  ben pas rond pagina 150 en er zijn in dit boek er plusminus 650, geloof ik. |
|
nietmeer
|
slik... dat zijn nog aardig wat pagina's ja... de grens waarvan? |
|
nietmeer
|
ik ga kaarten. doei  |
|
Arya Oudgediende
|
de grens die het westland en het middenland scheid van elkaar. de grens is een grote keten bergen, waar de onderwereld zich gevestigd heeft. ga er door, en je bent er gegarandeerd aan. alleen door de pas niet. en die gaan ze dus nu nemen. en btw.. het is boek een uit een serie van tien boeken  |
|
nietmeer
|
als ze die pas dan maar vinden  of blijft er maar eentje over... hoe heet die serie  wie schrijft m? t is niet eerlijk  the-ghost is hier, zn kaartspel is afgelopen maar hij komt niet weer online  |
|
pietjevlip Oudgediende
 WMRindex: 2.358 OTindex: 21.468
|
net als in NL, zonder pas ben je vogelvrij  |
|
Arya Oudgediende
|
een van de vier mensen ( Chase, de grenswachter ) weet de pas te vinden, omdat ie ooit de vader van de hoofdpersoon er ook door heeft geholpen. boek: eerste wet van de magie schrijver: terry goodkind PV een BERGPAS, nitwit  |
|
nietmeer
|
terry goodkind ga ik onthouden  zo'n lange en dikke serie lijkt me wel wat na die ik nu aan het lezen ben   |
|
Kpuc Oudgediende
Arya, voor een berg heb je ook je pas nodig  |
|
Arya Oudgediende
|
wat lees jij nu dan? Kpuc toch niet  |
|
nietmeer
|
ik lees de serie over de allereerste Amerikanen van William Sarabande  een geweldige serie  elk zo'n 450 pagina's, met 11 delen  en William schrijft geweldig  |
|
Arya Oudgediende
|
geschiedenis serie? kan wel intresant zijn op zn tijd  |
|
nietmeer
|
is het ook  maar het gaat niet om de geschiedenis maar om het verhaal en dat maakt het een stuk leuker  zit er in jouw serie van Terry Goodkind veel bloed? |
|
Kpuc Oudgediende
De Aardkinderen van Jean M. Auel, die serie is ook wel oké  |
|
nietmeer
|
Kpuc jaaaaa die is geweldig  er komt nog een deel 6 en 7 aan he  deel 6 is ze nu aan het schrijven  |
|
Arya Oudgediende
|
ja oke, dat scheelt  en zit er in mijn serie veel bloed... nou, ik zit al op pagina 150 en heel veel heb ik nog niet gezien. het is er wel, dat zeker. zijn al... een, twee echte gevechten geweest, en een paar kleine onenigheden. maar het is ook gewoon leuk  en trouwens, ik moet nu vertrekken, anders ben ik te laat voor school tot ziens!     |
|
nietmeer
|
wanneer ben je weer uit? doei Arya    |
|
ToMxlr
Erelid
 WMRindex: 296 OTindex: 7.186
|
morgen  *Gaap* |
|
nietmeer