|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hallo  |
|
nietmeer
|
Goeienavond iedereen  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
goedenavond van Andreesie en Arya ( even aan de etiquette houden  ) |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
In fields where nothing grew but weeds, I found a flower at my feet, bending there in my direction. I wrapped a hand around its stem and pulled until the roots gave in, finding there what I've been missing. And I know.... So I tell myself, I tell myself, it's wrong. There's a point we pass from which we can't return. I felt the cold rain of the coming storm... 1 goedenavond  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Dat gebeuren in het rollenspel loopt een beetje door elkaar  Ene moment is het veld weg dan is het er opeens nog steeds |
|
nietmeer
|
Ja, inderdaad  Dat krijg je ervan als mensen snel achter elkaar antwoorden  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Ik heb een nieuwe avatar  Die nog niet te zien is  Of nu weer wel  Maar hij is niet zo mooi  |
|
nietmeer
|
@DreamerTje: een hartje? @Arya: nog een stel achter 1 account? (Net als Jannick en Sushi vanmiddag) |
|
Arya Oudgediende
|
ja inderdaad... alleen ik heb xp een vaag vermoeden dat dit huidige stel toch ietswat soortement rustiger is achter en op het internet  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
@ Muaddhib, dat is tegenwooedig helemaal in, single achter de pc? Dan lig je eruit joh. Je moet met je tijd meegaan, grijp een nietsvermoedende voorbijgangster van de straat en verplicht haar om minimaal een uur te blijven zitten.  |
|
DreamerTje Oudgediende
Jaah, maar hij is 'n beetje klein  Als het goed is issie nu wat groter  En zo niet, dan komt mijn oude gewoon weer terug  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hmm.. even wat dingen opzoeken  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik vind m niet zo mooi  OUDE AVATAR  |
|
nietmeer
|
@Dreamer: Hij is wat groter inderdaad ja... @RonHee: hm... dan zal ik m'n moeder achter de pc moeten slepen... zal ze leuk vinden  |
|
Arya Oudgediende
|
tuuralalala!  ben vrolijk, maar op zich nog wel rustig  |
|
nietmeer
|
hmhmhmhhmmmmm... Ben gewoon rustig... |
|
RonHee Oudgediende
|
Ik ben de rust zelve, maar dat ben ik altijd. Je eigen druk maken helpt toch niet. En mijn humeur is altijd goed. |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
|
|
Arya Oudgediende
|
jij en de rust?  |
|
RonHee Oudgediende
|
Je bedoelt mij Arya? Jazeker, waarom zou ik mij druk maken? Ik kan wel vol overgave iets doen, maar dat is vanuit je hart.
|
|
Jannick
Oudgediende
HALLLO  |
|
Arya Oudgediende
|
hoi Jannick  |
|
nietmeer
|
Haai Jannick  Sushi weer op de trein?  |
|
Jannick
Oudgediende
Ik ben weer weg.. daag  .. Je oude krabbels (591 in totaal) zijn verwijderd... |
|
nietmeer
|
Ok... doei dan maar weer, Jannick  |
|