|
nietmeer
|
nog erger  uitbreekwedstrijd met rennen  geldt t ook als je alleen je voet er buiten hebt? |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ik had vandaag een toets, moest een patient zijn klacht uitvragen en hem dan onderzoeken. Maar je hebt maar 9 minuten voor elk onderdeel, maar bij het vragen had ik op een gegeven moment nog maar 2 minuten (dit geven ze aan) en ik was nog niet eens op de helft vd belangrijke vragen, dus ik zal dat wel niet gehaald hebben En toen ik het onderzoek deed, dan moet je tegen de docent zeggen wat je allemaal doet, zodat zij weet wat je doet; Ik vertelde mooi wat ik allemaal deed en ze zei alleen heel sarcastisch; Vind je dat niet een beetje veel om allemaal te onderzoeken (en ik heb geleerd bij mijn docent dat je dat allemaal zeker weten moet doen) Maar het was echt een klacht van o ik had vanochtend een aanval van heftige buikpijn in mijn flank (wees ze aan) en ik moest overgeven en ik was misselijk en ik kon niet stilzitten vd pijn (bewegingsdrang) en dat is zo overduidelijk een galsteen, maar ja dat mag je dan niet zeggen Dus ik ben vast gezakt, dus ben nu een beetje chagerijnig, omdat het ook nooit meezit met dit soort dingen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Het geldt dus alleen als je er pas helemaal uit bent.  Meestal is het zo dat de tegenstander knock out ligt.  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
SK: ja het was een lang verhaal |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
@ST aah das jammer, een troostknuffeltje  , was dat zo'n zelfde toets als delenn? |
|
nietmeer
|
PW da's een leuke sport dan  ST zal dat sarcastische dan niet nep bedoelt zijn? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja dat is dezelfde toets; ik had alleen andere patient, met andere klacht en ander onderzoek |
|
Juraj Erelid
ok, maar als je het zo geleerd heb moet je het toch ook zo doen, stom dat die leraar zo stom doet  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Nee denk het niet
Maar ze waren al chagrijnig in mijn kamer, want ja doet eerst 9 minuten een gesprek en dan neem je je patient mee naar een andere zaal en daar doe je onderzoek bij een andere docent, maar normaal zijn er 2 patienten en gaat alles lekker snel, maar nu was er 1 patient niet gekomen, dus duurde alles heel lang en liep alles uit en waren ze dus lekker chagrijnig |
|
WMR-kok
Oudgediende
Jersan... er vallen regelmatig echte gewonden en af en toe een dode. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik zie wel, ik kan nu toch niks meer veranderen, maar vind het wel irritant dat het zo verschrikkelijk ging; je mag altijd wel herkansen, maar ja dat vind ik toch jammer van de 1e keer;
Ja echt stom van die docenten aangezien je het aangeleerd wordt door 1 docent en vervolgens vind die andere weer dat het niet zo moet (je doet het ook nooit goed) |
|
nietmeer
|
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
Juraj Erelid
zo heb je wel meerdere leraren, allemaal 1 pot nat  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Mishaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ SK: nou ja ik ga het proberen te vergeten, want moet toch gewoon door met de rest vd studie |
|
nietmeer
|
Hoi Peter |
|
Juraj Erelid
ja dat is waar  k heb zin om ffe een stukkie te rijden   |
|
WMR-kok
Oudgediende