|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Delenn: ik weet waar je nickname vandaan komt @Schaap: nie zo streng joh  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@ delenn: wat moet ik allemaal meenemen? Stethoscoop, lampje, ???
@ delenn: Heb je mijn blog gelezen?
|
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
stethoscoop, lampje, horloge met secondewijzer, je verstand, je mobiel, JE PASJE!, eten/drinken/goed boek (er wordt geloot wanneer je mag dus neem iets mee om de tijd door te komen), dat was het volgens mij. je kunt liniaaltje meenemen voor CVD maar hoeft niet. |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
yesyesyes ik ben blij yes  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik heb mijn horloge om, maar die moet je toch afdoen en dan neerleggen. Maar je hoeft naast hart toch nergens anders iets echt te meten (behalve als ze het vragen) Moet je trouwens zelf zeggen: Omwille van de tijd doe ik dit nu niet, of zeggen zij dat)
He, jij had toch HH, had je ook alles uit laten doen, want kramer zei tegen ons: HH alles behalve ondergoed en BH; Longen en hart alles behalve onderbroek en abdomen mocht shirt aanblijven, wel broek uit
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
SK: waarom??? |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
ben t zat, niet door jullie hor, maar ik ga voorlopig paar dagen/weken van WMR enzo. dag  |
|
|
hoezo neus?  wie kan ik dan pesten?  en wie noemt dan iedereen leluk als jij t niet doet?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Neus: ben t zat, niet door jullie hor, maar ik ga voorlopig paar dagen/weken van WMR enzo. dag   Moet je DODO missen  |
|
Juraj Erelid
Quote SteffieKooij: SK: waarom??? waarom!!! we hebben een huis gehuurd in mijn favoriete plaatsje van Nederland  en ik ga daar weer heel erg veel plezier hebben   |
|
Stefsel
Oudgediende
|
He delenn, ben je er nog??? Ik moet namelijk zometeen weg dus wil je dat ene nog even beantwoorden  |
|
Delenn
Oudgediende
uh...dag neus   @berniew; hoezo? Quote SteffieKooij: Ja ik heb mijn horloge om, maar die moet je toch afdoen en dan neerleggen. Maar je hoeft naast hart toch nergens anders iets echt te meten (behalve als ze het vragen) Moet je trouwens zelf zeggen: Omwille van de tijd doe ik dit nu niet, of zeggen zij dat)
He, jij had toch HH, had je ook alles uit laten doen, want kramer zei tegen ons: HH alles behalve ondergoed en BH; Longen en hart alles behalve onderbroek en abdomen mocht shirt aanblijven, wel broek uit
je moet vragen; moet ik metingen doen want je kunt bij elk onderzoek alle metingen doen en dan zeggen zij of je het wel of niet moet doen. ik had HH ja. nee bij HH alleen shirt uit, bij abdomen BH uit op moment dat het nodig is. niet téveel uit laten doen; is niet persé nodig en kost tijd. ik weet dat kramer wil van wel maar de andere docenten vinden van niet dus... |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ SK: welk plaatsje is dat dan??? |
|
Delenn
Oudgediende
@SK  @stef; ja moest een lang verhaal tikken hoor |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja ik vond alles uit bij HH ook wel drastisch; krijg je beetje rare ideeen van; Over metingen: Oke, ja is wel zo, alleen bij hart ook CVD; Nou dan ga ik WEns me allemaal succes  |
|
|
@Delenn: nou.. ik keek dat heeel vroeger ook  vonk toen best wel leuk. Maar een paar maanden geleden zag ik seizoen 1 weer eens, en toen viel te best tegen  Maar goed, pas in de latere seizoenen werd t pas leuk @Steffie: doei doei en succes;)  |
|
Juraj Erelid
|
|
Delenn
Oudgediende
berniew; toen ik klein was keek m'n vader het en snapte ik er geen bal van maar het zag er heel spannend uit dus keek ik ook vaak mee (zal wel seizoen 3 geweest zijn) en toen ik 11-12 was ofzo kwam het weer op tv en ging ik het volgen maar toen stopten ze uiteraard halverwege (typisch RTL5) dus toen heeft m'n vader alle dvd-boxen gekocht +de films en die hebben we toen allemaal gekeken (had er toen ook een CU2 site van gemaakt). en ja; als je nu kijkt is het erg ouderwets, vooral seizoen 1 en 2 zijn niet zo leuk meer, seizoen 3/4 vind ik nog steeds wel leuk en seizoen 5 is ook minder. |
|
sjatter
Oudgediende
 WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
@ SK Mijn broer woont daar vlak bij.  Mooie omgeving, en strand.  |
|
|
@Delenn: vooral nadat delenn dat lange zwarte haar kreeg, dat waren wel goede seizoenen  Toen was er redelijk wat actie  En jups, tegenwoordig ziet t er wat gedateerd uit. Maar dat hoeft geen probleem te zijn  Maar eerlijk gezegd ben jij t enige meisje dat ik "ken" dat daar ook naar keek  |
|
Delenn
Oudgediende
is dat goed of slecht berniew? |
|
|
Kweenie  Ik vind het eigenlijk wel leuk  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Er bevind zich hier 'n enorme herrie  Ik heb echt geen idee wat het is, maar het is strontirritant  |
|
Delenn
Oudgediende
|
|
|
@droompje: oordopjes nodig?? @Delenn:  2  maar dames (want heren zijn hier momenteel niet, dacht ik), ik ga ff de stad in. want moet naar het postkantoor  Ff die waardebon van gisteren op de post doen, remember dreamertje?;) dus tot over een uurtje ofzo  *edit: de postkantoor  bestaat niet!! het is het postkantoor  * |
|