|
nietmeer
|
Sorry Myena dat ik niet gelijk reageerde zat even een pp van iemand te bekijken. Quote Myena: @TD: beroerd genoeg als je ver van elkaar woont..ik en gerben wonen wel bij elkaar en we kunnen elkaar elke dag zien Dan zit er niets anders op dan te verhuizen of een ander zoeken  |
|
Myena Senior lid WMRindex: 40 OTindex: 671 Wnplts: beesd S |
maarikke moet gaan
doeidoei people en ik doe de groetjes aan sushi jannick |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Doei Myena  Zal ik doen.. Maar jij spreekt d'r toch eerder dan ik  |
|
nietmeer
|
Doei Myena   |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Tazmanian Devil: Dan zit er niets anders op dan te verhuizen of een ander zoeken  dat vind ik een van de idiootste uitspraken ooit... |
|
Jannick
Oudgediende
Quote Tazmanian Devil: Dan zit er niets anders op dan te verhuizen of een ander zoeken  Goh, volgens mij heb jij zo een vriend minder op Hyves!  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Jannick: als hij in me vriendenlijst stond had ik dat ook wel gedaan  |
|
Jannick
Oudgediende
Nou, ik heb nu in ieder geval 134 vrienden in plaats van 135.. Wat is dat nou weer voor een uitspraak  |
|
nietmeer
|
haha! Maar anders moet je ook niet zeuren dat je de persoon zo weinig ziet. Of je moet er vaker heen gaan of voorgaande.   |
|
Jannick
Oudgediende
Ja, en als dat dan niet kan? Geldgebrek? Tijd? Examens?  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
een k*tuitspraak. lange afstandsrelaties zijn hartstikke goed mogelijk, kijk maar naar MA en naomi. alleen tis soms irritant..
TD: dat vind ik zooo fokking kortzichtig van je.. |
|
Jannick
Oudgediende
Klopt. Een tijd heb ik gelooft dat lat relaties niet werkten, maar toen ik met Arya kreeg geloofde ik er weer in.. Ach ja  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
als je lat relatie hebt met iemand, en dat steeds volhoudt weet je zeker dat je van de ander houd, dan maakt afstand niet uit. |
|
nietmeer
|
Quote Jannick: Ja, en als dat dan niet kan? Geldgebrek? Tijd? Examens?  Dan moet blijken of de liefde daar ook tegen bestand is. Soms gaan ze daardoor stuk.  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
TD: dat zeg ik net  |
|
Jannick
Oudgediende
Plagiaat  Bwaah Mijn oom neemt niet op  |
|
drummerdude Erelid
 WMRindex: 311 OTindex: 2.296
|
Ik was er niet... maar nu wel... Ik heb een vriendin in Hongarije, het is k*t als ze weg is... en ook niet makkelijk, maar als ze hier is is het zijn het de beste tijden in het jaar... |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: TD: dat zeg ik net  Sorry maar dan had ik daar overheen gelezen   Stom stom stom! |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
drummerdude Erelid
|
hey Jannick! Nog 35 nachtjes slapen... |
|
Jannick
Oudgediende
Hmm.. Maar ja  Dan is het al wel vakantie, kan je regelen dat je daar ook slaapt? |
|
drummerdude Erelid
|
Haha, ik ben dan op vakantie -_-' 1 weekje wachten enzo en dan kan ik haar zien!  |
|
Jannick
Oudgediende
Stom  Dus wanneer zij er is dan moet jij nog een week wachten? Tamelijk klote lijkt me dat  |
|
nietmeer
|
Maar Jannick, wil je dan wat drinken om je te troosten?  |
|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Jannick: Klopt. Een tijd heb ik gelooft dat lat relaties niet werkten, maar toen ik met Arya kreeg geloofde ik er weer in.. Ach ja  LAT-relaties werken uitstekend  Nja, al is het soms zwaar klote dat je zo'n enorme afstand van elkaar vandaan zit, maar dat is dan even niet anders  |
|