|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.838 T |
Wat the heck? 't Is jouw keuze dat je geen werk hebt, daar heeft je pa geen fuck over te vertellen  Ik werk ook niet maar ik werk aan een website, waar ik MISSCHIEN inkomsten uit krijg, maar dat zie ik dan wel. Heb dan meer tijd voor leuke dingen maar ja, denk dat je pa zoiets dan niet begrijpt  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
@ delenn: O oke, beetje irritante vraag dan
O ja adenoCa, die komt door Barrett |
|
Jannick
Oudgediende
|
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
ik heb werk m aar ik wil iets anders.. mijn ouders lullen alleen maar over de dingen die ik slecht doe en als ikdus eens een keer wat goed doe alleen een dankjewel. ik doe echt nisk goed n hun ogen. het liefste zagen ze me dag en naccht aan mijn hw en dat ik 2tvwo deed met alleen 10en...
|
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Site wel, maar de rss link niet... Na ja, ik klik erop, gebeurt niks... ik typ in de URL-balk /rss.rss erachter, gebeurt ook niks  |
|
Jannick
Oudgediende
@Caster, kweet het, doet ie het nu wel, even op index.html Control F5 doen en dan klikken  @Glea, pff, materialistische mensen dus  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
 @glea; das ook vervelend  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Die pa spoort even tijdelijk niet, kom op hé, je bent nu net 15? Neem een krantenwijk of folders of zo, of iets voor de vakantie maar dat is al wat laat dus lamaar  Pff, je hebt nog een heel leven om te werken, er naar zoeken kan geen kwaad maar voor deze zomer denk ik dat je pa dat mooi uit zn knar mag zetten  |
|
Jannick
Oudgediende
Glea, ok, als je pa zo nodig wilt dat je iets gaat doen, ga niet werken bij Netwerk VSP  |
|
Gleadar
Erelid
|
en wel zeggen dat ze het beste met me voorhebben  als ze dat hadden merklte ze het wanneer dt zo was mar de laatste keer dat ik hun wat toevertrouwde was 3 jaar geleden. wat mijn betreft is dta ook de laatste.. |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ glea: wat heb je nu voor werk dan? |
|
Gleadar
Erelid
|
kas, paprika plukken allen dta wil ik niet meer... |
|
Caster Oudgediende
|
@Jannick, o ja ik zie het nu  Ziet er wel cool uit  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Maar lig het aan mij, maar je bent nu pas 15; veel mensen nemen geen 15 jarige aan; Wat wil je nu dan gaan doen; heb je daar al een idee van? |
|
Jannick
Oudgediende
Jap, layout is volledig CSS met divjes enzo  Alleen die CSS moet nog een keer schoongemaakt worden  Maar ja, moet nog wel een keer een logo maken, aangezien dat nogal standaard is bij dat soort games.. |
|
Gleadar
Erelid
|
heb nu de neiging gewoon niks te gaan doen... |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik werk vanaf m'n twaalfde  Eerst huiskrant en reclame folders rondgebracht, tussendoor in de vakantie ooit nog eens drie weken voor de politie administratief werk gedaan, hier en daar een website gebouwd, daarna gingen we verhuizen naar Venlo en heb ik werk gevonden bij de Sligro en nu werk ik bij de 2 Brüder von Venlo (grote winkel waar alleen maar Duitsers komen  ). Ik heb al veel dingen van het werken betaald en ik vind het ook leuk om te doen en ik heb er tijd voor. Niet iedereen heeft dat, so what? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@Stef; wat geef je nou tegen Crohn; geen 5ASA dan, wel prednison, evt chirurgie als meds falen/toxisch-megacolon en AB evt. verder? ik mis nog 1 meds maar kan het ff niet vinden. |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik doe ook lekker niks  |
|
Caster Oudgediende
|
Ow ik weet wel hoe je sites kunt bouwen, de mijne zit ook met CSS in elkaar  Je kunt bij W3C je CSS laten checken trouwens... klik |
|
Jannick
Oudgediende
Glea, d's volledig normaal  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Quote SteffieKooij: Maar lig het aan mij, maar je bent nu pas 15; veel mensen nemen geen 15 jarige aan; Wat wil je nu dan gaan doen; heb je daar al een idee van? Op je vijftiende is er best wel wat administratief werk te vinden, je moet het alleen zelf zoeken  |
|
Caster Oudgediende
|
Ik mag nog niet eens werken bij de meeste bedrijven...  |
|
Jannick
Oudgediende
@Caster, ik zie het, een fout, ach, wanneer ik de site bijna opengooi haal ik die fouten er wel uit  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
ik heb ergens staan : imuran, MTX, prednsion, anti TNF, maar is net na casus zonder granulomen, dus bij CU; maar volgens mij kun je dat ook bij crohn geven, want bvehandeling is soms wel ongveer gelijk |
|