|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Dat had ik al om 23:00 uur geregeld Jersan.  |
|
nietmeer
|
Tis ga met m mee naar bed  PW  dan is t nog laat  of zijn ze 24/7 open ofzo? |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Er zit een witte mot op mijn kamer  |
|
nietmeer
|
gefeliciteerd. hier niet. jaag m weg.  |
|
nietmeer
|
Ik heb al een grote fles cola gepakt. Koekje er bij?  |
|
Ikke
Oudgediende
Nee waarom, hij blijft rustig zitten  |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
Een javascriptje wil niet... hij blijft de cijfers achter elkaar zetten inplaats van ze op te tellen o.0 |
|
nietmeer
|
@jersan toetsenbord in bed? liever iets anders  PW 8:30? zit ik aan mijn eerste koffie pauze. |
|
nietmeer
|
half negen? dan pas val ik in slaap.  Ben toch vrij dusssssss  |
|
nietmeer
|
Taz graag  een koekje op zn tijd is goed @Ikke maakt ie gene geluid dan @benny  viezerd |
|
nietmeer
|
Nou jongens, wij gaan weg hoor!  Tot de volgende keer!  @ Jersan Bedankt voor de tip!  |
|
nietmeer
|
Ik heb alleen nog maar stroopwafels. Is dat goed? Doei TTW  slaap zacht  |
|
nietmeer
|
Tistochwat ga je echt met Kareltje naar bed?  pas je op dat je m niet plet?  doei Tistochwat   welterusten  Taz stroopwafels  heerlijk  kunnen ze even in de magnetron? dan worden ze nog lekkerder  |
|
nietmeer
|
Ik zal oppassen dat ik Kareltje niet plet, Jersan, hahaha!  en  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Tis leg m maar ver van je af  dan moet t wel goedgaan  slaapze  haha bert 739 is nu op de wc, hij hoestte net, wow wat klonk hij slaperig  en ik hang hier nog lekker  PW da's behoorlijk wat  |
|
nietmeer
|
Nee dat doe ik niet, anders stinkt de hele tent een uur in de wind  |
|
nietmeer
|
maar Taz dan niet  *pakt stroopwafel, houdt ze voor Taz* jij ook eentje?  |
|
Ikke
Oudgediende
Quote benny1974: jersan toetsenbord in bed? liever iets anders  Nogal, ik heb 1 keer met m'n toetsenbord in bed gelegen en van daaruit op de computer gewerkt: de dag erna kon ik m'n armen nauwelijks meer optillen. Doe dat dus maar niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb een kans dat ik pas de volgende dag pas naar huis mag vanuit het ziekenhuis. |
|
nietmeer
|
Nee bedankt Jersan. Ik hou niet van stroopwafels. wel van boterkoek of speculoos, maar die is er weer niet  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Dus ik neem mee: mijn nieuw mobieltje en gebruiksaanwijzing en mijn voice-recorder met gebruiksaanwijzing.  En een kookboek.  |
|
nietmeer
|
@Ikke ik doe al maanden dat  je moet ook op je buik gaan liggen he  PW  wat is dat dan? als je het al ergens zei - ik was de laatste tijd niet al teveel online dus gevolgd heb ik het ook niet echt... Taz ff kijken of de nachtwinkel nog open is?  |
|
nietmeer
|
ik ben weg  laters |
|
WMR-kok
Oudgediende
Wat is wat Jersan? Laters benny *boink*  |
|