|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Quote delenn: 1; wat is er neus 2; wat is heumeu? 3; stef; herhaling; je mag Neus best pesten hoor. 4; ik heb tegen SK gezegd dattie een schaapavatar moest maken 5; het is hier veelste druk. 6; Stef; SK=man 2: verander de eu in o |
|
nietmeer
|
Quote SteffieKooij: sorry SK: ik was niet helemaal wakker
Dat krijg je als we allebei dezelfde initialen nemen. ja maar steffie dan moetj e toch kunnen onthouden dat de ander een jongen is en jij een meisje??  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Quote SteffieKooij: sorry SK: ik was niet helemaal wakker
Dat krijg je als we allebei dezelfde initialen nemen. maken we joue toch ST  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
jersan: en daar blijft t ook bij  LQ: foei, leer eens lezen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja dat vind ik een goede; maar als ik ook naar je avatar kijk krijg ik een meisjes idee, misschien ligt het daaraan |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
1; wat is er neus (beantwoord) 2; wat is heumeu? (beantwoord) 3; stef; herhaling; je mag Neus best pesten hoor. 4; ik heb tegen SK gezegd dattie een schaapavatar moest maken 5; het is hier veelste druk.    6; Stef; SK=man[/quote] (is al paar keer gezegd) |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Wat lezen  |
|
nietmeer
|
|
|
Stefsel
Oudgediende
|
Ja, maar het pesten van mensen die ik nog nooit gezien heb kan toch niet Ik kan jou wel pesten, delenn, omdat ik jou ken  En ja het is hier heel druk, dus opletten |
|
Juraj Erelid
Quote SteffieKooij: Ja dat vind ik een goede; maar als ik ook naar je avatar kijk krijg ik een meisjes idee, misschien ligt het daaraan Quote delenn: 4; ik heb tegen SK gezegd dattie een schaapavatar moest maken
kan misschien wel kloppen  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@ delenn
nou het begon eigenlijk allemaal met dat homo gedoe met neus omdat hij niet ophield met nadat jij m gevraagt had te stoppen..
toen maakte ik dus een opmerking .. met Als je dat ook maar niet bij je vriendin doet.. en teon kwam jersan of berniew
Met hij heeft mss een vriend.. en zo is t begonnen.. en zn vriend heet johannes ofzoiest.. hebt niet echt gevolgt.. |
|
|
uiteraard heb ik gelijk  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote Jersan: berniew!!!    en LQ leer idd es lezen  geen idee waar t overgaat maar berniew heeft vast gelijk   |
|
nietmeer
|
Quote delenn: 1; wat is er neus (beantwoord) 2; wat is heumeu? (beantwoord) 3; stef; herhaling; je mag Neus best pesten hoor. 4; ik heb tegen SK gezegd dattie een schaapavatar moest maken 5; het is hier veelste druk.    6; Stef; SK=man (is al paar keer gezegd)[/quote] 5: klopt  zo antwoord genoeg?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
 , stommerds  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Quote delenn: 1; wat is er neus Ik ben eenzaam, verdrietig, gekwetst, in de war, zielig, heetenzo, een neus, gepest etc. etc. etc. etc. etc. 2; wat is heumeu? niet heetenzo 3; stef; herhaling; je mag Neus best pesten hoor.  |
|
nietmeer
|
Quote berniew: uiteraard heb ik gelijk  jij hebt altijd gelijk  hoe durft LQ te zeggen dat dat niet zo is  waarom LQ? |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ delenn: het is dus jouw schuld dat ik dacht dat SK een meisje was  |
|
Delenn
Oudgediende
Quote SchapenKop: Quote SteffieKooij: Ja dat vind ik een goede; maar als ik ook naar je avatar kijk krijg ik een meisjes idee, misschien ligt het daaraan Quote delenn: 4; ik heb tegen SK gezegd dattie een schaapavatar moest maken
kan misschien wel kloppen  die 2 quotes horen niet bij elkaar  het was; Steffie zei; deze avatar past beter bij je Delenn zei; ik had schaap aangeraden |
|
Juraj Erelid
@ST je kan ook me PP kijken dan kan je zien wat ik ben  |
|
nietmeer
|
delenn  je haalt wat door de war SK heeft wel goed gequote  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
Neus, ik heb net gezegd dat ik je niet kan pesten, omdat ik je niet ken en dat is een beetje raar, mensen pesten die je niet kent Misschien blijk je dan wel iemand te zijn die later mijn baas wordt ofzo. Dan wordt ik gelijk niet aangenomen  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
Je kunt toch een avatar met 1000+ posts hea?  |
|
|
@RR: dat was ik, geloof ik @Delenn / Jersan: dank jullie dat julle me zo steunen hoor!! Waardeer ik zeer |
|
Stefsel
Oudgediende
|
SK: ja dat kan. Dat heb ik wel vaker gedaan volgens mij, maar soms heb ik een beetje het geheugen van een goudvis, (sorry) |
|