|
nietmeer
|
@Marrie jammer  t leek zo leuk als jij m kende  had Johannes nog een reden om op WMR te komen @Neus  Johannes neemt niet op  arme jij  |
|
Marrie Senior lid WMRindex: 96 OTindex: 468 Wnplts: Boskoop
|
ga ff wat monstertjes meten miss tot strakz |
|
nietmeer
|
doei Marrie tot straks  |
|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Jersan, ik ben geen heumeu maar hij blijft maar aan en binnendringen   |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Marrie: monsters meten??  wat voor monsters?? en bye bye  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
@ Steffie Zagen ze het gewoon door de vingers?  dsa wel jammer dat ze het nu idd niet meer doen maar snorkelen is ook wel lachen  moet je alleen kijken dat je nergens tegen opzwemt.. Zoals een boot bijvoorbeeld  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Nee het waren mensen die daar in de buurt werkten, een garage. Heb je ooit een 2 mega opleggers gezien, waarvan eentje een auto op ging en de andere de caravan niet op, maar erachter. Dus wij naar een camping gebracht met een oplegger van 15 meter en vervolgens nog een caravan van denk zo'n 8 meter erachter. En dat door een ieniminie dorpje.
Gelukkig waren we net bij een afslag en kon mijn vader er snel af en snel een parkeerplaats van een motel oprijden. waar we overigens niet bleven aangezien de bedden helemaal vol lagen met vliegjes (IEUW) |
|
nietmeer
|
@Neus ben jij geen heumeu??  en dat binnendringen dan??  klaag m aan voor misbruik  (of vraagje daarom om trouwen met iedereen, wil je aan m ontkomen?  ) |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@RR: ik deed ook al stiekem mee aan dat duiken terwijl ik nog geen 18 was. Ja als je er een beetje ouder uitziet dan keurden ze dat vroeger wel goed. Waar wij meestal gaan zijn geen boten, alleen wel een hoop 'bergen' onder water, dat je lekker zwemt en opeens ligt te spartelen om het droge.  Ik denk dat delenn een lang verhaal aan het tikken is |
|
|
Jersan: you the man  |
|
|
Ik wil een visum hij zit natuurlijk in een ver land en ik ben gevlucht, hij staat ook wel bekend als MJ  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
check m'n blog  |
|
|
@Neus: Michel Johannes?  heb je 2 lovers?  |
|
Redrook Senior lid
@ steffie Nee dat heb ik nooit gezien  dat zou wel een raar gezicht zijn om dat te zien langskomen.. en in mum van tijd is het ook het hele drop rond gegaan: "zeg Jaques heb jij dat ook gezien, die nederlanders met die oplegger.. die nederlanders doen er ook alles aan om opte vallen' Baaah onverzorgde autosnelwegmotellen  zelfs het eten is r goor.. dus  dat jullie zijn doorgereden  |
|
nietmeer
|
@berniew jouw man? @Neus MJ  michael jackson, dat meen je toch niet??  arme jij  nu heb ik medelijden met je  |
|
|
Jersan: nee, dat is niet mijn man  maar waarom is t voor neus erg dat t mj is??  die is rijk en heeft een eigen pretpark enzo  |
|
|
Quote berniew: @Neus: Michel Johannes?  heb je 2 lovers?  nee, maar volgens mij had hij verschillende persoonlijkheden.. hij bleef maar roepen I'M BAD I'M BAD  Hij noemt mij zijn favoriete attractie  |
|
Redrook Senior lid
@ stefiie hahaha zit je opeens vast op een zandbank ofzo  Ik heb dus wel n keer n kleine roeiboot geraakt xD  Voel hem nog aankomen xD @ allen.. TOT ZO EVEN PRINTERTJE FIXEN  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
teveel info om terug te lezen: -wat is er met Neus en MJ? -Stef; wat is dat verhaal met die oplegger? |
|
nietmeer
|
berniew maar da's juist erg  wie wil nou vriend zijn van mj?? (en ik bedoelde niet mj = jouw man maar wil je met me? om neus te pesten dat ie niet meer met jou kan hebben?  ) @Neus  dat is zielig  echt waar  @rr doei  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Hoi  |
|
|
@Delenn: we weten waarom neus met iedereen wil trouwen. Want hij wil aan zijn vriend johannes ontkomen, en hij flirt ook nog met michael jackson  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
We hadden daar alleen voor de zekerheid een kamer gehuurd als het met die garage niet ging lukken, maar eenmaal die kamer gezien, zei ik tegen mij ouders, ik slaap nog liever in de auto dan in dat hotel. Het was volgens mij zo'n formule 1 hotel, die heb je daar overal zitten
We zaten wel op zo'n camping, heel klein, heel gezellig, maar eigenlijk alleen maar met franse mensen. gelukkig sprak mijn vader toch iets meer frans dan ik sprak en nog beter was dat eigenaar vd camping engels sprak en voor ons in het frans belde naar de garage. |
|
|
umm... jersan  dat gaat me toch echt iets te ver hoor en hoi lq |
|
nietmeer
|
hahaha  kan ook niet dan pleeg ik overspel  ben al getrouwd  |
|