|
nietmeer
|
@Delenn: neuh... niet echt... @TheE: ok... das handig... (maar even na wezen vragen, of kwam buuf ze brengen?) |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
ze kwam ze brengen, doet ze altijd als er pakketjs voor mij zijn  Maar normaal laten ze een briefje achter  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik dacht dat ze dat moesten doen thee; een briefje achterlaten. |
|
Theetje
Oudgediende
Ja ik ook.. want dit had totaal een waarde van meer dan 40 euro.. ze had het dus gewoon kunnen houden en ik had niets kunnen beginnen omdat ik geen bewijs had dat het bij haar lag.. Gelukkig doet ze dat niet  |
|
nietmeer
|
@TheE: even bellen met het bezorgbedrijf? Of heeft de andere buurvrouw dat briefje?  |
|
Theetje
Oudgediende
nee, de ontvanger hoort dat briefje toch te krijgen? laatst stond er ook een verkeerd nummer op het briefje.. stond er 1 D ipv 1 C, kreeg ik mijn pakketje dus een week later  Omdat hzij dcht dat ik het wel zou ophalen..  |
|
Gleadar
Erelid
 WMRindex: 1.671 OTindex: 4.278
|
hallo  |
|
Delenn
Oudgediende
fijn  ik dacht dat het eigenlijk officieel verboden was pakketjes van bepaalde waardes aan andere mensen af te geven maar dat er zo vaak mensen niet thuis zijn dat bezorgers dat toch maar wel doen (en dan op hun site zetten dat ze dat ook doen) klopt dat of mag het officieel gewoon? |
|
Delenn
Oudgediende
hey glea   |
|
Gleadar
Erelid
|
ik weet het niet... maar er word zoveel gesjoemelt met de wet... |
|
Theetje
Oudgediende
ze wisten de waarde niet.. |
|
nietmeer
|
@TheE: inderdaad, maar ik bedoelde alleen maar dat de bezorger gewoon een foutje had gemaakt, en dus het pakje bij de verkeerde probeerde te bezorgen... buuf niet thuis, jij niet thuis, dus pakje automatisch bij volgende buuf. briefje schrijven, en bij eerste buuf in de bus... buuf met pakketje kijkt naar naam, ziet jouw naam staan, en bezorgd goed... @Delenn: zou dat ook gelden met een pakketje van ong. 40 euro? is dat niet bij ietwat duurdere pakjes (eurootje of 200+ ofzo, ruwe gok) Hey Gleadar  |
|
Gleadar
Erelid
|
heej Delenn  ik ben K-A-P-O-T !  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Is beter als kapot'je |
|
Delenn
Oudgediende
geen idee Muad; heb het ook niet van een officiele bron ofzo
wat hebbie gedaan gleadar? |
|
Gleadar
Erelid
|
hard getraind met basketbal. |
|
nietmeer
|
@Gleadar: lekker moe dus  of toch net iets te hard getraind, en geen voet meer voor de andere kunnen zetten? |
|
Gleadar
Erelid
|
ik kan nog lopen;) |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Thee, ik lig in een deuk als ooit een buuf per ongeluk zo een pakje opent  |
|
nietmeer
|
Is in ieder geval nog iets  Kpuc: jammer, je hebt je foutje net ff iets te snel gezien  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hooi Hier alles goed?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
bij nij wel  jou ook? |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik ben weer eens moe  krijg je als je weer traint |
|
nietmeer
|
@SK: Moet je ook niet zo hard trainen  oooh, cool, een supersheep  |
|
Theetje
Oudgediende
ach, ik heb mijn pakketje nu, maar het is al de 2e keer dat het is fout gegaan.. helaas.. Maar ja, ik heb het nu, daar gaat het om  |
|