|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
Ik weet helemaal niks  |
|
Redrook Senior lid
 WMRindex: 136 OTindex: 1.341 S |
haha neah was dubbelpost  *please dont ban me  * haha  Nu al avatar ? Bij 1000 posts ?  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Daag  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ga je weg SK? nou dag dan  ja RR; gisteravond  |
|
Juraj Erelid
nee ik ga niet weg  heb je al een ava voor me  |
|
Redrook Senior lid
haha delenn jij betn echt een spammert!  |
|
Delenn
Oudgediende
wat doe je nu dan Neus? |
|
Delenn
Oudgediende
@RR; nietus    SK; wat liep je dan dag te zeggen? er zijn heel veel leuke schapenplaatjes op internet; ik vind wel dat je een schapenplaatje moet   en weer een dubbelpost...mensen moeten meer typen hier hoor, dan kan dat ook niet gebeuren  |
|
Redrook Senior lid
|
|
Juraj Erelid
er gingen toch 2 mensen weg  ik heb ook zelf een schapenkop gefotografeerd, die had ik eerst  |
|
Delenn
Oudgediende
I know SK; zo heb ik je 'ontmoet' |
|
Juraj Erelid
haha, hier op wmr dan, als een "echt" schaap  RR leuk idee kijk maar  |
|
|
Ik werk 40 uur per week ben gestopt met m'n vorige opleiding. |
|
Redrook Senior lid
@ delenn     lees net je blog  jij speelt ook DDR ? das vet lachen !! |
|
Juraj Erelid
ik speel GH3  ik probeer al een tijdje een filmpje online te krijgen  |
|
Delenn
Oudgediende
SK; leuk plaatje! @Neus; mag ik weten wat je voor opleiding deed en waarom je gestopt bent of vertel je dat liever niet? RR;  |
|
Redrook Senior lid
@ sk haha die kwam ik ook net tegen  !! dat speel ik ook en ook GH1  @ delenn wel level kun je aan op de dans mat ?  |
|
Redrook Senior lid
|
|
Delenn
Oudgediende
op de mat 6-7 (ligt aan het lied; soms maar 5  ) en op m'n keyboard 10-12 (ligt ook aan het lied) |
|
Juraj Erelid
ik kan alle songs op Hard en de meeste op Expert  in GH3  |
|
Redrook Senior lid
dan ben je beter als mij  ik haal ook maar 5 maar ik speel het pas  |
|
Redrook Senior lid
@ GH3 Dan speel dragonforce maar eens kijken of je t dan nog op hard kan |
|
|
Ik deed communication & multimedia design vrij nieuwe opleiding nieuw gebouw aantal nieuwe leraren en over het algemeen gewoon een grote slechtgeregelde chaos. maar ik vond het ook gewoon echt niet leuk, veel technisch en webdesign wat me totaal niet aanstaat. ook is het een soort van gedwongen creatief zijn vond ik. ik ben best creatief maar ik ben niet heel de dag bezig met de nieuwste media in de gaten te houden, websites bouwen en dat soort shit. er werd dus echt gewoon verwacht dat het echt je levenstijl is om te designen en dan vooral webdesign.. zo van je word om 4 uur in de nacht wakker en je krijgt een idee, dan ga je het ook gelijk uitwerken  en al die ontwerpers snap ik gewoon niet.. designregeltjes het ergste wat er is! "blauwe letters op een zwarte achtergrond kan niet, daar krijg ik kriebels van" zulke bullshit, bepaalde lettertypes mogen wel en niet, bepaalde kleurencombinaties enzovoorts. dat bedoel ik met gedwongen creatief zijn, je moet zo breed mogelijk denken, maar je mag de helft niet zo uitvoeren  lange post sorry, maar zijn zoveel redenen waarom dat niet mijn ding was  |
|
Juraj Erelid
dragonforce is nog wel redelijk op hard maar op expert is hij niet meer te volgen hahaha gelukkig vindt ik het toch geen leuk nummer  |
|
Delenn
Oudgediende
hoe lang RR? De eerste paar dagen haalde ik net level 2-3  maar daarna haalde ik al snel 5 en binnen een paar weken zat ik op 6-7 maar blijf daar een beetje hangen (doe het ook niet zo heel vaak) zo neus das een lang verhaal, ga het nu ff lezen. |
|