hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-5 18:00 - 74559 artikelen - nu online 17 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 [2]

Windows Taakbeheer

14-07-06 14:51:19 - Quote! - @Anacho
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote de Mexicaan:
Om even terug te komen op de uitleg van ingangen in Taakbeheer: Wie zo'n tekst schrijft zouden ze aan z'n ballen op moeten hangen.
Dat bedoelde ik dus

28-10-06 22:08:55 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote:

Jullie zijn het gewoon veel te goed gewend. Mijn eerste PC was een Tandy TRS80 met 4 K (ja, kilobyte) geheugen. Grafisch oplossend vermogen: 128x48. Max geheugen: 48K
Opslag: max 307000 bytes (!) verdeelt over 4 floppy drives van 5,25 inch.

Niet zeiken over Microsoft, XP, NT etc dus Anders begin ik over m'n 300 baud modem !

Kijk nou: hier staat, naast de specs, ook een prijslijst met accessoires voor dat ding, waaronder een 5 MB harddisk van 2500 $


1. 4K das inderdaad erg veel
768Kb (pc-xt)
2. 300 baud (accoustic coupler?)
mijn eerste was 2400
3. pc-xt 8 mhz - jij had toen iets van 4.77Mhz ?

28-10-06 22:30:37 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
@Bestie: in Linux is het juist veel makkelijker aan software komen met alle package managers. kgrbuik nu RPM via de YaST GUI in SuSE: je typt de naam van een programma in in het zoekveld, drukt op enter vinkt een paar vakjes aan en drukt op accept, de rest gaat vanzelf...

29-10-06 11:29:41 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
Quote Kpuc:
Linux lijkt me fijn maar ik heb nog wat angst ervoor, eenmaal een poging gewaagd maar ik ben blij met het gemak van NT. Misschien is Linux intussen wat gebruikersvriendelijker geworden, den deze is er een tijdje tussenuit geweest dus wie weet


Linux is ondertussen een stuk gebruiksvriendelijker geworden. De meeste installers zijn grafisch evenals de administration tools. Package managers voorkomen dat je al je software moet compileren en een aantal distro's hebben een zeer uitgebreide documentatie

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven