hr
jaargang -23 - laatste artikel 9-5 18:00 - 74515 artikelen - nu online 48 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Dance4Life

06-10-06 14:25:10 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Met een actie voor school, Dance4Life, halen Ikky, Staal en ik, Ikkuh (en nog wel heel veel meer mensen, maar voor zover ik weet zijn dit de mensen die ook op WMR te vinden zijn) geld op voor jongeren op de wereld met HIV / AIDS. Voor de eerlijkheid zeg ik er ook even bij, dat als je 50 euro hebt, je naar het feest in het Gelredome mag. Nou wilde ik jullie vragen, kunnen jullie ons helpen? Aangezien wij niet naar het WMR Feest kunnen, zouden jullie dan hier (als je wilt natuurlijk) kunnen aangeven of jullie dit willen steunen met een donatie ??

07-10-06 22:52:46 - Quote! - @Blaman
Blaman
Erelid


WMRindex: 567
OTindex: 2.109
T
Toevallig kom ik deze topic tegen ikkuh omdat ik aan het verder bladeren was. Het lijkt mij een geweldige actie.
Jammer dat deze topic alweer zo ver weg gezakt is, dan valt het bijna niet meer op.
Misschien kun je hem ook nog in één van de andere rubrieken plaatsen (mededelingen bijvoorbeeld?)
Succes in elk geval.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven