|
venzje Oudgediende
 WMRindex: 21.904 OTindex: 7.769
|
Wel, laten we na twee weken onaangekondigde sluiting deze kroeg maar weer eens opengooien.
De koffiemachine is bijgevuld en ik heb bij de bakker verse koeken gehaald. Het eerste bakkie smaakt in elk geval weer prima. ☕🍪 |
|
venzje Oudgediende
|
Geen klanten. Dan neem ik zelf nog maar een kumke. |
|
allone Oudgediende
 WMRindex: 48.465 OTindex: 84.904
|
@venzje: dank je. Een koek gaat er wel in. Aangezien ik geen koffieliefhebber ben, zet ik water op voor thee. Nog iemand die graag thee wil? |
|
Emmo Stamgast
 WMRindex: 60.802 OTindex: 28.176
|
Quote @venzje: .... en ik heb bij de bakker verse koeken gehaald.... Zelf bakken! Net vier banketstaven uit de oven getrokken. |
|
venzje Oudgediende
|
@Emmo: Ik denk dat ik in plaats daarvan dit het weekend maar weer eens een goed gevulde dadel-notenstol ga bakken met zelfgemaakte amandelspijs. |
|
allone Oudgediende
|
@Emmo: @venzje:  wauw. Dat is het betere werk! En dat kunnen we hier in t café proberen? |
|
Emmo Stamgast
 WMRindex: 60.802 OTindex: 28.176
|
@venzje: Iets dergelijks doe ik na het weekend. |
|
venzje Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
|
|
allone Oudgediende
|
Wat is het hier stil. Is iedereen Sinterklaas aan het vieren? Of aan het bakken? Ik kan een beker warme chocola maken, als iemand daar trek in heeft? Of liever erwtensoep? |
|
allone Oudgediende
|
…het sneeuwt hier…🌨❄️ |
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.260 OTindex: 6.318
|
Quote @venzje: Wel, laten we na twee weken onaangekondigde sluiting deze kroeg maar weer eens opengooien. De koffiemachine is bijgevuld en ik heb bij de bakker verse koeken gehaald. Het eerste bakkie smaakt in elk geval weer prima. ☕🍪 heerlijk, ik was er net aan toe. ja sinterklaasvieren moest ook nog. helaas had mijn sint het idee dat ik toch niets van mijn lijstje wilde hebben en verzon toen maar wat anders (wat ik niet wilde hebben). wat het voor mij nog iets zuurder maakte is dat dochterlief het lootje van mijn sint had en we voor deze beste man wél erg ons best hebben gedaan... maar goed. het weekend staat weer voor de deur, het sneeuwt al in Nederland wie weet wordt het toch nog een echte winter. zondag ga ik eens bij het dickensfestival in deventer kijken en vanavond en morgen ga ik lekker met mijn lego winterdorpje aan de gang Laatste edit 09-12-2022 11:48 |
|
Zuwe
Oudgediende
 WMRindex: 527 OTindex: 21.976
|
|
|
MIADIA Oudgediende
 WMRindex: 5.260 OTindex: 6.318
|
@Zuwe: nee ik kijk geen voetbal. ik vind daar geen bal aan |
|
Zuwe
Oudgediende
|
@MIADIA: ik af en toe, zit niet 90 minuten voor de tv  |
|
venzje Oudgediende
|
Vroegah ... fietste ik gewoon over spekgladde wegen, maar daar ben ik toch wat voorzichtiger mee geworden. Vanochtend vroeg ben ik met de fiets aan de hand eerst maar eens rustig de straat uit gewandeld. Pas op de doorgaande weg, waar wél was gestrooid, was het veilig genoeg om op te stappen.
|
|
Zuwe
Oudgediende
|
@venzje: helemaal gelijk, ik zou werken vandaag, vrijwilligerswerk maar erg verkouden...dus ook niet de straat op, wel vanmiddag nog wat boodschappen doen. Fijne dag! |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Tttzzz versturen van berichtje leek niet weg te willen @Sjaak, kun jij er 3 wegpoetsen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.620
|
Kiekeboe |
|
allone Oudgediende
|
|
|
venzje Oudgediende
|
Hoi! 🙋♂️ |
|
Zuwe
Oudgediende
|
Fijne Kerstdagen voor ieder  |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.095 OTindex: 18.899 S |
Hee mensen, jullie kijken toch wel op eerste Kerstdag naar mijn jaarlijkse Kerstboodschap Urbi et Orbi  ? Ik wens jullie alvast een heel zalig Kerstfeest toe, met vrede op aarde. Die is nu nog ver weg, maar ik blijf er steeds voor bidden. |
|
De Paus Oudgediende
 WMRindex: 13.095 OTindex: 18.899 S |
Laat ik niet merken dat sommigen van jullie op dat moment juist naar het andere net zitten te kijken. Als ik daar achter kom, mep ik erop los met mijn crucifix  |
|
lucb1e Erelid
 WMRindex: 381 OTindex: 2.139 T S |
Ben even hier terug vanwege de emoticons die ik wilde delen de jeugd van tegenwoordig. Die op WMR zijn allemaal veel duidelijker dan die huidige "emojis" en sommige ervan zijn überhaupt nooit in emoji-vorm verschenen. Onbegrijpelijk  Vrolijke kerste allemaal  |
|