hr
jaargang -23 - laatste artikel 27-4 18:00 - 74459 artikelen - nu online 54 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

Werken in een animatieteam in het buitenland?

30-09-12 23:38:07 - Quote! - @jorikf
jorikf
Lid

WMRindex: 12
OTindex: 52
Hallo allemaal,

Ik vraag mij af of iemand met het bovenstaande ervaring heeft? Iemand die goede sites heeft?

Ik zou het graag willen doen in de zomer 2013, dan ben ik 17,5 kan dat?

Graag een reactie:).

03-10-12 08:26:25 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.876
OTindex: 90.730
sorry, weet er niets van, misschien iemand als @Delenn er iets over??

... wens je er succes mee

(lijkt me dat je toch wel enige cursussen gevolgd moet hebben / diploma's moet hebben?!)

03-10-12 20:20:41 - Quote! - @Delenn
Delenn
Oudgediende


WMRindex: 3.059
OTindex: 36.772
S
waarom zou ik dat weten?8O
Ik weet toevallig wel wat :P maar dat is toevallig :O
in principe werken er alleen mensen in een animatieteam die stage lopen (bijv opleiding toerisme).
Je verdient zo'n beetje 0 komma niks (1 euro per uur om precies te zijn), maar krijgt wel vaak (ook niet altijd) eten en onderdak gratis.
Je zit er meestal 2 tot 3 maanden aan vast, dus bent dan je hele zomer 'kwijt'. Tis zwaar, maar wel leuk.

Aldus de leden van het animatieteam die ik heb gesproken op mijn laatste vakantie  ;)

Je kunt willekeurig campings aan gaan schrijven of googlen naar organisaties. Zoals ik al zei wordt het bijna altijd als stage vanuit een opleiding gedaan, dus ik weet niet of je als 'buitenstaander' veel kans hebt op succes, maar je kunt het altijd proberen!
En als je het niet als stage doet verdien je misschien nog wel meer ook???
Je moet wel een beetje kunnen zingen enzo natuurlijk en lange dagen willen maken.

16-10-12 07:02:34 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.876
OTindex: 90.730
@Delenn: _O- sorry, verkeerde verbinding in mijn hersenen, ik zat aan re-animatie te denken :D .. maar je wist het idd, dus misschien was het toch niet zo'n 'verkeerde' gedachte :D


vraag me wel af of @jorikf dit nog leest?!

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven