hr
jaargang -23 - laatste artikel 4-5 18:00 - 74492 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


1 [2]

Nieuwe Poll: iPad 3

08-03-12 13:45:22 - Quote! - @Benji
Benji
Junior lid

WMRindex: 23
OTindex: 2
Quote @Deus:
ik heb het eens bekeken en het lijkt me eigenlijk best wel een vette gadget, een 2048 x 1536 retina display 8O f*cking HELL. Dat is best wel impressive.

Ik las net review op Tweakers.net.
Ze zijn er redelijk tevreden over, alleen ze hebben weinig snelheidswinst kunnen merken. Op sommige vlakken zelfs een achteruitgang. Misschien dat dit ook te maken heeft met hoge resolutie van het scherm, wat meer GPU kracht vereist. IMHO is de resolutie ook veel te hoog voor 9.7" scherm. Een resolutie van bijv. 1368*1024, 1600*1200 is al meer dan genoeg zou ik zeggen.
De reden dat Apple voor deze absurd hoge resolutie heeft gekozen, heeft te maken met dat apps beter werken. Apps hoeven niet perse opnieuw gescaled te worden, maar de app wordt een x vergroot. Dit in tegenstelling tov Android apps, waar applicaties wel opnieuw gescaled moeten worden. Dit heeft als gevolg dat je met het programmeren extra code moet worden toegevoegd.

08-03-12 14:00:50 - Quote! - @Deus
Deus
Erelid


WMRindex: 240
OTindex: 2.514
@Benji
Ik zou even wachten de echte benchmarks van dat ding want tweakers gist daar ook een beetje op wat apple ze allemaal aan info voert.


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven