hr
jaargang -23 - laatste artikel 4-5 14:00 - 74491 artikelen - nu online 62 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1]

bezuinigingen

01-03-12 20:54:46 - Quote! - @The-Enflamer
The-Enflamer
Erelid


WMRindex: 704
OTindex: 1.541
Het was net op het nieuws mogelijk nieuwe bezuinigingen. Waarom denken jullie? Omdat we volgens de Europese unie mag het begrotingstekort volgend jaar niet hoger mag zijn dan 3 procent van het bruto binnenlands product. Laat ik het zo zeggen het gaat om 16 miljard in 1 jaar tijd!!. En dan willen ze wegen gaan verbreden kosten 4.1 miljard Euro.

Stop dat plan even in de ijskast.:ja bespaar je 4.1 miljard euro. moet je nog maar 11.9 miljard.:ja dat scheelt alweer.

Voor ontwikkelingshulp is dit jaar 4,4 miljard euro beschikbaar.

11.9 -4.4= 7.5 miljard moet je nog. snoei nog even in het :jeejkoningshuis:jeej en verlaag het btw tarief even om de koopkracht steunt te geven STOPPEN MET GELD NAAR GRIEKENLAND:ja en dan kunnen even ademen.

Maar gaat dit allemaal wel lukken. Word er dan niet moeilijk gedaan door een politieke partij? Want ik snap best dat andere partijen niet eens zijn met bezuinigen op ontwikkelingshulp. Maar als we eerst ons zelf redden en dan hun helemaal redden in plaats van steeds een beetje? Is dat dan geen goed plan?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven