hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-5 18:00 - 74559 artikelen - nu online 32 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic - offtopic


[1] 2

Brief van Verdonk aan Hirshi Ali

07-06-06 06:57:41
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S

07-06-06 07:27:15
nielsano
oud Forum Moderator

WMRindex: 242
OTindex: 102
Wnplts: almere
S
whahaha:P
klig hier helemaal stuk

07-06-06 10:49:40
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Schopje
Comment nielsano: schopje?

07-06-06 11:16:14
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Haha die is goed en ik wil niet racistisch zijn maar Rita deed gewoon haar werk en ik vind het toppie dat ze al die buitenlanders het land uit flikkerd.
Dus ook die ayaan dingest gast uitbraaksel wat het ook is, ze was fout bezig en of ze nou in de politiek of niet zit maakt geen bal uit ze heeft gelogen en verdient het nu om eruit gegooid te worden.

07-06-06 11:22:31
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
Quote Loempia:
Haha die is goed en ik wil niet racistisch zijn maar Rita deed gewoon haar werk en ik vind het toppie dat ze al die buitenlanders het land uit flikkerd.
Je spreekt jezelf in de 1e zin die je schrijft al tegen, hoe verwacht je dan dat iemand je nog serieus neemt:r

07-06-06 11:24:45
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Wat dat ik geen rasist ben/wil zijn?

07-06-06 11:30:13
nielsano
oud Forum Moderator

WMRindex: 242
OTindex: 102
Wnplts: almere
S
je zegt dat je geen racist bent maar vervolgens zeg je dat je het goed vind dat ze al die buitenlanders het land uit flikkerd, dat lijkt mij een racistische opmerking

07-06-06 11:37:57
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Nou niet echt der zitten waarschijnlijk ergens in Nederland een paar goeie buitenlanders die zich ook hebben aangepast zoals het hoort en werk hebben de taal beheersen enz.enz.enz. maar leugenaars en criminelen horen gewoon niet hier en moeten eruit gegooid worden. En ik heb niet een hekel aan alle buitenlanders, ik ben niet kaal, ik draag geen lonsdale, ik zit niet bij een nazi club of wat dan ook ik ben gewoon een ras echte Nederlander en ik vind dat Nederland ook Nederland moet blijven en geen cultuur mix.

07-06-06 12:34:48
White Noise only
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 15
Wnplts: Johannesbu
S
@Loempia Het is al een cultuurmix al voor dat het Nederland was. Wat is Nederland? als je alles weg haalt dat ook maar een beetje buitelandse cultuur is blijft er niet veel over.
Als leugenaars en criminelen hier niet horen kan je zowat iedereen uitzetten. plus je ouders, of denk je echt dat sinterklaar die zak achter liet.

zelfs in je verdediging dat je geen racist zou zijn ben je racistisch. niet echt overtuigend. 8)

07-06-06 12:41:56
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ik dacht dat je Chinees was,Loempia 8)

Ik woon ook in het buitenland en ik zie nu hoe moeilijk het kan zijn om goed aan te passen en bv de taal te leren.Instanties vinden me bij voorbaat al vermoeiend omdat ik buitenlander ben..

07-06-06 12:51:35
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Opzich heb je wel een beetje gelijk maar wat ik bedoel is dat er nu TE veel bij komen en dat Nederland vol aan het raken is en daar ben ik op tegen. En van mij mag je me best een racist noemen als jij dat vind ik kom gewoon op voor mijn mening. En dat van die leugenaars daar bedoel ik die mensen mee die liegen oven hun afkomst en niet normale Nederlanders. En we moeten gewoon ergens een grens trekken van vol is vol je ga maar ergens anders wonen waar meer ruimte is. Want één van de dingen waarom ze hier komn wonen is omdat de regels hier zo soepel zijn(ik heb zelf 2 jaar lang met een afghaan in de klas gezeten en daar was niks mis mee omdat hij zich keurig zoals het hoort had aan gepast dus ben ik gelijk een rasict als ik alleen een hekel aan de ''slechtere'' buitenlanders heb?)

07-06-06 12:56:03
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Quote Luna:
Ik dacht dat je Chinees was,Loempia 8)

Ik woon ook in het buitenland en ik zie nu hoe moeilijk het kan zijn om goed aan te passen en bv de taal te leren.Instanties vinden me bij voorbaat al vermoeiend omdat ik buitenlander ben..
Ik begrijp best dat het moeilijk kan zijn maar je moet er ook wel wat moeite voor doen anders schiet je er natuurlijk niks mee op.

07-06-06 12:58:15
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Je krijgt bij voorbaat al een stempel,ik spreek Portugees,maar niet vloeiend en dan willen ze al niet meer luisteren.Maar ik wil alleen maar zeggen of je nou je best doet of niet,het wordt je toch vaak moeilijk gemaakt..

07-06-06 13:05:46
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Hoelang woon je der al als ik vragen mag?

07-06-06 13:15:00
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Ongeveer vier jaar geleden heb ik een zaak overgenomen hier.Ik ben ermee gestopt omdat mijn vergunning verlopen was en ik kreeg geen nieuwe terwijl een Portugees met dezelfde soort zaak binnen drie dagen wel een vergunning krijgt.En dat zie je hier heel goed dat de buitenlanders anders behandeld worden,net als de Keuringsdienst van Waren en de gemeente weten heel goed dat de buitenlanders geld hebben en niet de Portugezen,dus de boetes en controles worden alleen maar bij de buitenlanders gehouden (hier in Albufeira dan)Maar dat weet je eigelijk bij voorhand dus interresseert het me niet meer zo..

07-06-06 14:22:53
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Tja je moet er mee leren leven he zo is het nou eenmaal.
Gewoon niks van aantrekken en proberen het beste er van te maken.
Als je maar je best doe is er niks mis mee...

07-06-06 14:34:14
Lonely Wolf
Senior lid

WMRindex: 234
OTindex: 75
Wnplts: Rotterdam
Ik begrijp Loempia wel. Hij bedoeld het goed, maar het komt gewoon verkeerd zijn strot uit. Ik ben een 'rasechte' nederlander en ik heb veel 'medelanders' als vrienden, echter, eenieder die geen Nederlands Staatburgerschap heeft en ook geen reden heeft om zijn land te verlaten en derhalve ook geen poot heeft om op te staan dat zijn verblijf hier gerechtigd is moet, heel simpel gezegd, de deur gewezen worden. Zodat voor de mensen die wel die hulp nodig hebben, plaats is.

07-06-06 15:18:33
Esmaya
Lid

WMRindex: 28
OTindex: 6
Wnplts: Wieringerw
owkee loempia lonsdale is door een zwarte man uit gevonden! dus iedere domme gast die dat aan heeft is niet snugger...
En Ayaan mag dan wel gelogen hebben en is een buitenlander maar, hoeveel jaar is het geleden dat ze al heeft toe gegeven dat ze had gelogen?? en nu ..NU PAS wordt er gezegd, oow ja maar dat mag niet, dus ga maar weg.

07-06-06 15:20:57
Esmaya
Lid

WMRindex: 28
OTindex: 6
Wnplts: Wieringerw
En ook zoiets typisch nederlands...
Als iemand hier iets slechts heeft gedaan dan word je daar gelijk op aan gekeken, net zoals Ayaan dus heeft gelogen dus moet weg! Maar alle dingen die ze goed heeft gedaan dan? Daar horen we voor het gemak maar niemand over!

07-06-06 15:24:15
Loempia
finalist MPPV 06

WMRindex: 415
OTindex: 2.528
Ja daar kan ik niks aan doen tis veel te laat maarja ik ben Rita niet. En dan van lonsdale weet ik ook wel maar het word (waarom weet ik zelf ook niet) beoordeeld als rasictisch. Ik vraag me af welke idioot dat verzonne heeft.

07-06-06 15:36:02
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Hoort bij de kledingstijl,net als vroeger die bomberjacks enzo

07-06-06 16:00:09
mij
Erelid


WMRindex: 619
OTindex: 1.024
S
@Loempia
ik ben het met je een dat niet iedereen hier kan komen wonen maar om een richtlijnen op te stellen die zegt wie wel en wie niet is hele moeilijk en momenteel is die veeels te streng naar mijn mening. verder moet je iedereen met dezelfde maat meten want mensen binnen de EU mogen overal gaan wonen dus ook met zn alleen in nederland terwijl dat als je uit bijvoorbeeld afrika komt je hier niks te zoeken hebt. zelf niet als je wel degelijk gevaar loopt maar de regering vind van niet!

07-06-06 16:30:45
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Ik lig hier echt in een deuk, joh.. :S

Wheheheh..
Vind hem heel mooi..

Ode aan Ajaan Heerlij.. Eh.. Hersi Ali.. 8)8)

10-06-06 10:52:21
bartman
Senior lid

WMRindex: 272
OTindex: 422
Wnplts: Boxtel
T S
:lol: lol!

10-06-06 10:58:13
Anacho
Erelid


WMRindex: 1.615
OTindex: 406
S
@bartman,
Quote:
Woonplaats in een grote doos
Is dat nou prettig wonen in de doos van een olifant?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven