|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Of niet. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Sophi-e-sticate:  Blikmaïs?  Sorry, werk alleen met verse producten.  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
|
|
|
|
|
Mmore
Administrator
|
Flame wars.. Quote: Flaming
Flaming is het met opzet plaatsen van berichten die aanvallend of beledigend zijn op een discussieforum . Zulke berichten worden flames genoemd. Flames worden vaak geplaatst als antwoord op een zogenaamde flamebait.
Hoewel flaming zo oud is als de mens zelf, begon het flaming op internet in de hiërarchieën van Usenet. Een flame kan elementen van een normaal bericht bevatten, maar kan door zijn bedoeling onderscheiden worden van een normaal bericht. Een flame is nooit bedoeld om constructief bezig te zijn, een standpunt te verduidelijken of andere mensen te overreden. Het motief van flaming is nooit logisch te verklaren, maar is eerder sociaal of psychologisch van aard. Flamers kunnen proberen hun autoriteit te bewijzen of een positie van superioriteit te verkrijgen. Af en toe proberen flamers beledigd te worden door andere forumdeelnemers door het uitlokken van een reactie. In die gevallen wordt een flamer een trol genoemd.
Ook sommige gewone berichten kunnen flamingelementen bevatten, bijvoorbeeld wanneer ze aanvallend zijn. Het is echter geen flame wanneer het bericht serieus bedoeld was om de discussie verder te brengen.
Het langere tijd over en weer posten van flame-berichten wordt een flamewar genoemd. Soms worden hele nieuwsgroepen een tijd lang geheel gevuld met dergelijke wars.  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
|
|
|
Maar zo bedoel ik het niet!  |
|
Mmore
Administrator
|
Maar ik wel  |
|
|
O.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Kookt de macaroni, haalt babymaïs uit blik.  Snijd achterham in dunne reepjes, scheidt een eitje, hakt knoflook fijn, hakt ui fijn.* |
|
|
Geen vlees en eieren alstublieft, Kokkie. Doe maar alleen een soja-basis-knakworstje van Tefal. Zonder vlees; knap hè!  En over de maïs:  *proeft Kokkies macaroni en slaat tegen de vlakte* |
|
nietmeer
|
Ben ff koken.. vlek!  |
|
Mmore
Administrator
|
Is het tegen de vlakte slaan een positief of negatief iets? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Pakt maïskolf, haalt de maïskorrels eraf, poft maïskorrels, gooit gepofte maïs bij de macaroni, bakt wat tofu op en voegt die ook bij de macaroni. Bakt van de overige ingrediënten een omelet voor mezelf.*   Alsjeblieft Sophi.  |
|
|
*snelt Kokkies keuken uit vanwege nucleairchemische macaroni en vertelt Mmore dat de macaroni nucleairchemisch was en dus was het tegen de vlakte gaan negatief - alhoewel als je me de dienst bewijst het te eten om Kokkie te laten denken dat het eetbaar en niet levensbedreigend was!* |
|
Mmore
Administrator
|
*accepteert het verhaaltje en gaat in de hoek aan een cola'tje zitten* |
|
|
*jat colaatje* |
|
Mmore
Administrator
|
wait what  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
er wordt hier NIET gejat  |
|
Mmore
Administrator
|
|
|
|
@Mmore: Je hoort het goed. Lekker colaatje. *geeft Mmore leeg glas* @Delenn: Van Mmore!  |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
@sophi: Mmore is mijn collega, dus ik sta eigenlijk een beetje aan zijn kant, zeg maar, soort van  *zet sophi achter tralies* |
|
Mmore
Administrator
|
*schenkt nieuw glas cola in en geeft @Delenn een appelsapje* |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
@Mmore: Volgens mij hebben we daar hier ook wel eens last van, maar toen ik daar op wees, werd mijn reactie geweest omdat ik de regels overtreden zou hebben,  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *"Leent" cola van Mmore en drinkt het glas leeg.*  |
|