|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
achjah... gozer, je bent een toffe peer! echt waar, je hoeft je wat mij betreft nergens zorgen over te maken.... maar ik moet je helaas weer verlaten want er komen ineens interesante mensen op msn  Later gast  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
^^ tja ik wou dat het kon  , maar helaas gaat het niet;). maar ja het komt ooit wel goed  . is goed hoor  , ik zal weer verder gaan met "Heroes" kijken  . veel plezier en een fijne avond verder  . laterr    en alvast suc6 met je examens  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Iemand nog wakker?  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Ja  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ja  |
|
nietmeer
|
Ja hoor, ik ook nog  Hebben we ook een gespreksonderwerp? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Net een half uurtje wakker.  |
|
nietmeer
|
Nou goeiemorgen dan @WMR-kok.  Heb ik misschien gemist maar hoe was de herkeuring? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Bleek geen keuring te zijn maar controle ziektewet.  |
|
nietmeer
|
Lekker dan.  Volgens mij heb je je daar een poosje van te voren toch al behoorlijk druk over gemaakt. Weet je nog niks |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nog eventjes, dan kunnen ze een brandbom verwachten.  Ik ben het onderhand zat dat ze continu fouten maken. Maandag ga ik bellen, ik wil weten wanneer de keuring is.  |
|
nietmeer
|
Bij het UWV toch? "Uw Wens Vervalt"
Heb je nou daar financieel ook nare gevolgen van? |
|
WMR-kok
Oudgediende
In 2008 hebben ze 2 keer een fout gemaakt, en in 2010 nog één.  Ik heb er inderdaad financieel nadeel van.  Toen ik nog "werkte", betaalde ik ook WAO-hiaat premie. Als ik toen in 2008 afgekeurd zou zijn 80 tot 100% zou ik een uitkering hebben gehad van 85% van mijn salaris. Nu trek ik nog maar 70%. En ik kan tot in de bijstand terugvallen.  |
|
nietmeer
|
Ik heb eens geprobeerd bij het UWV om een door hen gemaakte fout recht te laten zetten. Dat ging "maar" over 400 euro. (hun woorden en niet de mijne) Ik heb het op een gegevens moment maar opgegeven. Datzou jaren van mijn leven gaan kosten en nog veel meer aan advocaatskosten. Stelletje heikneuters daar.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Het zijn hufters daar.  Het scheelt nu al ongeveer 300 euro per maand dat ik minder heb dan als ik compleet afgekeurd zou zijn.  |
|
nietmeer
|
Je zou verwachten dat ze zich konden verplaatsen in hun cliënten. Nee dus. Alles gaat volgens een strak protocol dat erop gericht lijkt te zijn om de afstand tussen cliënt en medewerker zo groot mogelijk te maken.
Zie je een mogelijkheid om het te lage percentage afkeuring ongedaan te laten maken? Eerder schreef je dat ze al hadden toegegeven dat er fouten waren gemaakt? |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ze willen gewoon niemand hebben met een hoge uitkering.  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Maar effein, camera zit op de oplader.  Wil nog Pepesan gaan maken.  |
|
nietmeer
|
Lekker.  Van makreel of kabeljauw? |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Succes en smakelijk voor straks.  Ik ga een poosje slapen  Edit: dat is toch wel voor 1 persoon hè? Anders is het veel te weinig  |
|
Stone-cold Erelid
|
G'navond... /G'nacht.... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Welterusten Grouse   Hey SC  *gooit een Budweiser naar SC.* @Grouse:  Ik ben maar alleen, maar het is eigenlijk voor 2 personen.  |
|
Stone-cold Erelid
|
*vangt de budweiser* eentje maar  ? Hey Kokkie! |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|