|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
|
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Klopt, zeker voor de 2,5 uur dat ik te laat op EEN bestemming was  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@Justist: dat is saai, dan leer je zo weinig  |
|
nietmeer
|
|
|
Delenn
Oudgediende
ik weet heel weinig  en hoe meer ik leer, hoe minder ik weet lijkt het wel  |
|
Justist Erelid
 WMRindex: 1.054 OTindex: 6.624 T |
@Redorbit: Inderdaad ik leer vrij weinig. Maar volgens mij gaat dat niet goed komen volgende week  |
|
Redorbit Erelid
@Justist: ga je je examens in? succes @Delenn: men vergeet ook vaak dingen  had ik ook bij tentames ff snel alels erin prppen en nu kom ik wel af en toe wat bekends tegen wat ik toch niet 100% meer weet. iedereen vergeet dingen  |
|
Justist Erelid
@Redorbit: Jup. En hopelijk ook weer uit over 13 dagen  |
|
Redorbit Erelid
|
|
Delenn
Oudgediende
@Redorbit: maar ik heb dan wel altijd een 'oooh ja! dat klopt, dat heb ik ooit zo geleerd ja' gevoel. Maar eigenlijk bedoelde ik meer: hoe meer ik leer, hoe meer ik besef dat ik weinig weet. Na het eerste jaar geneeskunde dacht ik alles van het hart te weten, toen gingen we het 2e jaar in en gingen we op een nóg dieper niveau op het hart in en dacht ik wow  ik wist eigenlijk níks over het hart en toen ik met de co-schappen begon dacht ik weer wow  ik weet écht niks over het hart  |
|
Redorbit Erelid
@Delenn: ja dat is idd zo: het wordt verdrongen maar opeens komt er weer wat boven. ik heb het ook vaak hoor dat ik dingen in mijn hoofd heb en dat er dan nieuwe inzichten en ontwikkelingen plaatsvinden waardoor ik denk, ja zo kan het ook. waardoor mijn mening weer wordt bijgesteld of ik ga er juist tegenin  ook wel eens leuk  |
|
nietmeer
|
en ze negeert me  |
|
Delenn
Oudgediende
ook zonder nieuwe inzichten/ontwikkelingen blijkt de materie diepgaander en ingewikkelder dan ik vaak aan het begin denk;) |
|
Redorbit Erelid
@Delenn: dat is idd ook zo  maar van veel dingen weet ik wel "alles" van. iig ik weet precies hoe iets erkt maar dan toch is er altijd wel wat te leren  helemaal als je relaties tussen dingen gaat leggen  |
|
Delenn
Oudgediende
@Redorbit: ligt natuurlijk aan het ondewerp  over veel medische dingen valt op zó veel vlakken iets te leren dat je volgens mij nooit alles weet. Alleen al over het hart: microbiologisch, fysiologisch, pathologisch, farmacologisch, natuurkundig etcetc. En je hebt helemaal gelijk, relaties leggen is enorm leerzaam, dat merkte ik enorm tijdens m'n natuurkunde/scheikunde examens, echt een maand voor die examens ging er bij mij een lichtje branden van oooooh, zit het zo! Ik kende bijv wel alle formules, maar een maand voor het examen legde ik ineens allerlei links waardoor ik ze niet alleen kende maar ook begréép en snapte waarom die formule klopte. Dat heeft me een mooi hoog cijfer opgeleverd  |
|
Redorbit Erelid
@Delenn: zeker daarom studeerde ik geen geneeskunde/meds oid  (mijn medische kennis is sec interesse en ervaring geen opleiding), al heb ik vanuit mijn koksopleiding wel veel over anatomie en dergelijke gehad  yeah het doorzien van links helpt je veel begrijpen  ik had ook 4 vakken waarij ik hetzelfde voorgeschoteld kreeg maar vanuit ander perspectief  eenmaal het trucje onder de knie en alle vakken waren makkelijk |
|
nietmeer
|
Hmm ik wil niet meer verder met mijn stage verslag  |
|
Redorbit Erelid
Banaal: dan doe je ff iets anders  |
|
Delenn
Oudgediende
haha  jij wilt graag álles van iets weten?;) oh dat is wel tof, 4 vakken van een ander perspectief  klinkt interessant  Ik ga eens even kijken of er nog patiënten zijn die ik lastig kan gaan vallen   |
|
Redorbit Erelid
@Delenn: mwa waren vooral de financiele vakken. vanuit diverse organisatie lagen strategisch/tactisch/operationeel. daaromheen nog een paar kleine veranderingen in de uitgangspunten en dan krijg je hetzelfde probleem maar met 4 of meer oplossingen  ik wil idd graag alles van iets weten, maar de praktijk wijst uit dat ik juist heel weinig van veel weet. ipv veel van weinig  (wel handig bij triviant e.d.) |
|
nietmeer
|
|
|
Redorbit Erelid
Banaal: dan moet je niet WMR`en, succes dan iig  |
|
nietmeer
|
*komt binnen, gaat naar de bar en trekt gefrustreerd een HJ open* Hallo allemaal  *mompelt: stil hier* |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Aan allen: Kijk uit met het klikken op een afbeelding met Google. Voor je het weet ben je besmet met een nep virusscanner. Raak je besmet, download dan Malwarebytes. Daarmee kan je het verwijderen Malwarebytes |
|
Justist Erelid
Spam. (gaat over bericht van Gio)Weg ermee!  |
|