|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Tazmanian Devil: da mazzel Taz! |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Stone-cold: mwah gaat maar nog niet echt vrolijk of zo. vanmiddag haar maar een mooi plekje geven laters taz  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
hoe is het met iedereen hier  ^^ (ben een beetje afwezig soms  ) |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: een beetje afwezig  alles wel? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: heb je al een plekje in gedachten? flyingdutchy: goed lekkah wertje en lekker uitgeslapen!!  zometeen mag ik alweer naar huis!!  alleen vanmiddag wel een afspraak met de psycholoog.... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: Jazeker achter in de hoek van de tuin en dan er een mooi boompje op planten denk ik ligt ze lekker in de zon hoi Pw plastic? hmm ik snap hem weer eens niet |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: ja, moet je doen!, heb ik ook gedaan met mijn kat, die ligt nu op de plek waar ze in de tuin altijd lag te slapen... moii plekje man! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: ze bleven altijd binnen maar daar zocht ze ook vaak de zon op en dan werd ze toch warm dat ze het uithield pfff ik had allang de schaduw in gegaan |
|
Stone-cold Erelid
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: tja andere dingen moeten ook gebeuren  . maar gaat best   even na school tot half 2 ongeveer en dan is het weeeeeeeeekend   . en hoe is het daar  ? @Stone-cold: mooi zo  , dat moet ook  . haha ik heb niet uitgeslapen vandaag  , ik dacht ik ga lekker vroeg na school en dan eerder na huis  . aaah oké dat moet ook gebeuren;). ik ga vanmiddag thuis de hangmat klaarzetten en lekker genieten  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Vandaag ophaaldag van het plastic.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: en ik moet morgen ook nog werken  maar dan ook weekend 4 dagen lang  |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: volgens mij heb ik volgende week vakantie...  Jeej! pauze!! Laters mensen!!! wens me suc6 met de test!!! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
suc7 (altijd meer willen he;)) en later |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: dat is bale  , ik zal aan je denken als ik lekker lig te luieren en jij hard aan het werk bent  . heb je in ieder geval langer weekend dan normaal   . ik ga wel goed genieten van de 5 dagen  . in het weekend weer gezellig wat dingen doen  . fijne pauze SC  en suc6 met je test  laterrr    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ja ach ik heb ook op school gezeten hoor dus heb het al gehad  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
nou ja ik heb van school donderdag eigenlijk niet vrij, maar ik neem gewoon vrij   . in het weekend weer even naar de bios   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
welke film? en spijbelen mag niet he  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Riooooooo   haha ik spijbel niet  , want ik haal mijn uren wel XD  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Jaja dan is het goed ik had gewoon een les rooster maar dat zal wel weer ouderwets zijn Aha die lijkt me ook wel leuk ice age was in ieder geval erg leuk  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
toch wel   . haha lesroosters worden nog steeds veel gebruikt, maar ik mag mijn eigen uren inplannen  en dat heb je met de meeste opleidingen niet  . maar die film wordt leuk   , de trailer ervan is tenminste al leuk   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ow oke dus het valt wel weer mee hoe oud ik ben Ik hoop het voor je  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
nou ja oud ben je wel  , maar met lesroosters is niks veranderd  . komt wel goed  , goed gezelschap bij me dan dus ik vermaak me wel  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ow to maar een echte date of gewoon gezellig ?? |
|