|
SamenFelix Erelid
 WMRindex: 399 OTindex: 6.802 T |
|
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Sailer: Tsja.. En als er niet zo'n remblok opzit, is t helemaal lastig! En met 5 wielen maak je nogal een vaart  |
|
Jasjee
Oudgediende
 WMRindex: 358 OTindex: 13.547
|
@Jannick: Die titel is sinds gisteren bedacht geloof ik  En hoi  Hoi Sushi  Hoe rem jij dan normaal?  |
|
SamenFelix Erelid
@Sushi: Daarom zijn mijn skeelerwieltjes altijd al heel snel schuin  |
|
Sailer Erelid
 WMRindex: 295 OTindex: 4.979 S |
@Sushi: Ik heb nooit met dat remblok kunnen remmen  ik maakte altijd gewoon een korte bocht waardoor ik stil kwam te staan, alleen dat lukte laatst niet meer |
|
Jannick
Oudgediende
 WMRindex: 1.125 OTindex: 42.839 T |
Oja, hoi iedereen  Dan moet ik binnenkort maar weer stamgast worden.  |
|
SamenFelix Erelid
@Sailer: Ik probeer altijd met dat remblok te remmen, dat remt gewoon niet goed -.-" Bovendien is 'ie na 3 keer remmen weg  |
|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
Volgens mij ben ik ziek  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Jasjee: Haha, nou meestal mijn voeten naar buiten drukken, dan mindert de vaart. En mocht dat niet helpen dat knal ik tegen een lantaarnpaal of gooi ik mezelf in de bosjes  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
Little Queen:  Wat heb je dan? @Sushi: Naar buiten? o.o Naar binnen mindert toch juist?  |
|
SamenFelix Erelid
@Jasjee: Naar buiten is meer omstanders die je neerhaalt = meer weerstand = eerder stoppen  |
|
Sushi
Oudgediende
|
@Jasjee: Nouja... de achterkant naar buiten, de voorkant naar binnen. Maar wel voorzichtig, anders pleur je voorover  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Sushi: Ja ok, dan klinkt het wel logisch  Ik dacht dat je met naar buiten de voorkant naar buiten bedoelde, dat klonk al zo raar, ga je eerder spagaat dan remmen xD (Ja ook een manier om te remmen maar toch ..  ) @SaF: Hahaha  Denk je..  |
|
Sailer Erelid
Quote @Jasjee: @Sushi: Naar buiten? o.o Naar binnen mindert toch juist?  Dat heb ik idd wel altijd gemerkt ja  dat is trouwens wel irritant want ik ging skeeleren nadat ik had geskied en toen ging ik pizzapunt maken en toen ging ik alleen maar harder  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Daarom hou ik van 4 wielen ipv 5 @Jasjee: Fijn dat je in elk geval een stuk hersteld bent nu  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Ik ben ook blij dat mijn auto 4 wielen heeft  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Jasjee: Ik ging alleen even de voorruit van Timo z'n auto schoonmaken, want die was echt supervies.. maar nu ben ik tot de conclusie gekomen dat wassen veel handiger is  .. Dus nu ga ik uit mezelf z'n auto wassen  Dat is toch niet gezond  ? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Och, 't is wel lief  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@MuseMatt: Yeah, zeker fijn. Was echt niet fijn om 1.5 maand niks te mogen doen  Dan verveel je je echt... Maarja, ben er weer, en wil ik ook zo houden  En bevalt het bij jou nog in Engeland?  Af toe kijk ik op je waarbenjijnu  Leuke verslagen  Weet alleen nooit goed wat ik moet reageren  En wil wel wat zinnigs reageren  Hey YMD  @LQ: Je wilt toch een kleurtje kweken, dus in de zon lekker bezig zijn, autowassen is best leuk als je er plezier in hebt  Muziekje aan, en wassen maar  |
|
Sushi
Oudgediende
|
|
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Jasjee: En een bikini aan zeker xD Dan komt Timo natuurlijk wel naar buiten  . Nu zit hij de hele tijd te lezen  |
|
Jasjee
Oudgediende
|
@Sushi: Hoeft niet perse, snelheid kun je zelf maken en anders ga je van een heuveltje af  Ga je ook lekker snel  LQ: Waarom ook niet  Wat is die Timo van je toch een gezelligerd  Of hij komt je helpen? |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Jasjee: ja, zeker als je gewend bent veel op de PC te doen. Het bevalt prima, over een maand ben ik weer in Nederland, en daar heb ik geen zin in  Maar gelukkig heb ik nog genoeg te doen hier en probeer ik er het beste van te maken. @Sushi: ik rem liever normaal  En het is inmiddels achterhaald dat 5 wielen per se sneller is dan 4; wielgrootte heeft er meer mee te maken. Heb zelf dan ook vrij grote wielen op mijn skates  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
@Jasjee: Hij kwam me misschien helpen  |
|
Sailer Erelid
Little Queen: Maar als jij nu de auto aan het wassen bent, hoe kun je dan op wmr reageren  |
|