|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
oohh het mooie mislukte glazen stadhuis (het moest ooit een boom worden.. maar de plaatjes zijn tussen elkaar door zoekgeraakt, dus nu is het een bij elkaar gevonden zooitje..) ik moet vandaag nog naar het centrum, Media Markt om precies te zijn, en dat is denk ik 50 stappen van het stadhuis  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
@jackjanjanus: geen vakantie? ik gaat volgende week er ook ff een weekend tussenuit naar duitsland (ik moet helaas wel de bowling missen) |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Redorbit:  moet gewoon werken maar over 4 weken wel vakantie @FD doe maar voorzichtig dan met handschoentjes aan pakken |
|
Redorbit Erelid
@Lisbeth Salander: jaja tis echt een f*cking lelijk gebouw  owja mediamarkt daar ben ik verleden week nog geweest  ik moet vanmiddag nog naar Leiden  @JJJ ok dat is ook lekker  ik gaat er ff een weekend uit en dan over 3 maanden lekekr 3 weken vakantie  daarna heb ik nog 4 weken vrijedagen  die krijg ik als ik zo door blijf werken niet op  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ok.. Drukke dag dan zeg.. |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: het is wat te warm voor handschoenen  , ik duik wel gewoon weg XD of ik til haar gewoon op, op de kop  . maar ja handschoenen zijn wel nodig bij een evil schaap   . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@Redorbit: dan moet je toch wat meer vrij nemen FD: ja maar pas op dat je niet in de wol vast komt te zitten  |
|
Redorbit Erelid
Lisbeth Salander: mwa zoalng ik ook WMR kan bekijken ist niet erg druk maar ben ik gewoon lekker bezig  JJJ ja dat vind ik ook  ik dnek dat ik eind van het jaar de hele maand december vrij neem  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ik zal er om denken   , maar dat moet inderdaad maar niet  , want dan ben ik bang dat ik mijn hand niet meer terugkrijg  . maar kan wel mee doen aan de schapenrace  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
|
|
Redorbit Erelid
niet gezien afgelopen vrijdag wel de ferrari GTO bij top gear gezien  ik ben geen ferrari fan  ze hebben maar 2 mooie gemaakt de testarossa en de 599 gto |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lisbeth Salander: niet echt mijn auto  , al hou ik me ook totaal niet bezig met auto's  . en als ik een auto wil, zou ik een oude mini nemen   die zijn awsome   . |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
en de bugatti Veyron met zijn 1001 pk  dat kan een dag echt goed maken   FD: ja, maar die zijn ook leuk.. of een oude eend.. Die kunnen echt hard  |
|
Redorbit Erelid
Lisbeth Salander: de 1001 is achterhaald  de beyron supersport is de nieuwe freak onder de auto`s met 1200 pk linkFD oude mini is cool maar daar pas ik echt niet in hahahaha  dan moet ik op de achterbank zitten  ik houd het wel bij mijn eigen auto  (zie pp) |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Het is wel heet buiten als er geen wind is  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
hahaha dan loopt clarkson ook achter  maar je link doet het niet... |
|
Redorbit Erelid
copy paste deze dan http://www.autoweek.nl/autonieuws/14502/Bugatti-Veyron-Super-Sport-is-snelste-ter-wereld clarkson loopt niet achter verleden seizoen heeft james may namelijk in top gear met de supersport 417 km per uur gereden  dat was toen een wereld record. heleaas heeft daarna de officiele testdriver er mee gereden en die haalde een top van 432 daarme versloeg hij james may en zijn 15 minutes of fame  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Lisbeth Salander: dat zeker   mijn buurman heeft nog 2 oude mini's, maar daar wou hij 1 van maken, omdat deze allebei kapot zijn  , maar een vriend van hem heeft er ook 1 die is in goede staat  , die gast heeft ook een quad waarmee die gewoon met 150 over de snelweg gaat  . eend is dan niet echt zo mijn ding  , ik heb veel liever de mini  . @Redorbit: geweldige auto's  . nou ja ik weet ook niet of ik er in pas hoor  , want ben zelf ook niet de kleinste, maar ja ik prop mezelf ook altijd al in een fiat punto en dat lukt ook  . @Kameleon: moet je zelf wat wind maken  |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: punto is heel anders als een mini  maar als je onder de 1.85/1.90 bent en niet te dik moet het wel lukken in een mini maar confort is wel ff iets anders  ik heb mijzelf eens in een atos gepropt dat was echt verschrikkelijk en 100% niet comfortabel gelukkig wast maar voor 2 kilometer  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@Redorbit: de laatste top gear magazine.. zegt clarkson dat de veyroon 1001 haalt, daar heb ik het uit, en die aflevering heb ik volgens mij niet gezien... mooie auto... minder mooie kleuren...  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: ja dat is waar  . nou ja ik zit precies op de 1.90  , maar een auto kan altijd aangepast worden   , gewoon zorgen dat het wel kan  . haha oké  lekker dan XD  jij was vast blij dat je weer kon lopen  . edit: maar ik ga even pauze houden  . misschien tot straks maar weer  . en eet smakelijk allemaal  . doegg      |
|
Redorbit Erelid
Lisbeth Salander: ah ok ja de supersport is ook geen road versie maar een special edition. in top gear megazine heeft de supersport verleden jaar wel op de cover gestaan en is hij uitvoerig besproken. als ik thuis ben kan ik voor je nakijken welke het was. in vindt het wel iets hebben dat zwart oranje. flyingdutchy: dan wordt het wel zuur denk ik. ja ik was echt blij dat ik weer kon lopen hahahaha was ook wel een verschil met mijn toenmalige auto (chevy van) dus ja haha ff wennen bon apentiet  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
flyingdutchy: eetse  mooiste auto op dit moment: afbeeldingvolvo c30 polestar 400 pk klikkkk@ echt WAUWWW |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
|
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
plaatjes ?!?!?!  |
|