|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Lisbeth Salander: Ja, dat is inderdaad het kamp waar de foto van online staat, het is de SKJ, Sociaal Kultureel Jeugdwerk. Bestaat nu al ruim 27 jaar onder die naam.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@MuseMatt: hoe gekker hoe beter  Grouse, sja, dat weet ik niet  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
Ha Grouse   Jazeker @ladekast: jij zegt hoe gekker hoe beter...  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@MuseMatt: ziet er onwijs leuk uit.. en ook heel erg basis, maar dat is goed voor kindjes.. ze zijn al zo onwijs verwend.. leuk doel! @yes_my_dear: Heyyaa   |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Lisbeth Salander: Ja, geen elektriciteit, geen stromend water, en alles in tenten  Komen ze een keer achter hun pleestation vandaan! |
|
nietmeer
|
|
|
yes_my_dear Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Grouse: geen WMR voor mij inderdaad. In Estland denk ik dat wel wel zo af en toe online kan komen  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@MuseMatt: Wat ook wel mag.. (nu ga ik klinken als een omaatje.. boeit me niets) ik had vroeger een computer waar ik per week 2 uur achter mocht en de rest speelde ik buiten, dan kwam je savonds thuis met rode wangen en knallende koppijn  maar t was in ieder geval wel erg leuk.. ik zie mijn buurkindjes bijna nooit buiten.. maar leuk dat de kindjes worden aangezet tot toneel, want dat is zooo leuk! |
|
nietmeer
|
@yes_my_dear: Er huppelen hier ook wel eens meisjes van 12 / 13 rond met verliefdheidsverhalen. Da's toch anders |
|
yes_my_dear Oudgediende
Ja maar ik ben geen 12/13...  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Lisbeth Salander: hoewel wij degene zijn die spelen, maar de oudste kinderen spelen meestal wel mee, de jongste die geloven soms ook echt wat er gebeurt  |
|
nietmeer
|
|
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@MuseMatt: hihi schattig! maar voor jullie als begeleiders zal het dan ook superleuk zijn |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja, hoewel ik meestal kapot terug kom van zo'n week. Maar het is altijd de moeite waard, zelfs in een regenweek als we de sfeer er in kunnen houden. |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
ja dat kan ik begrijpen, 6 kinderen en de rest om in de gaten te houden  ik word al moe na een avondje op 1 kleuter passen  wat altijd wel leuk is, want je merkt aan kinderen hoe erg ze alles waarderen.. maar het is ook echt een hele week.. dat is best lang voor een kamp toch? |
|
ladekast Oudgediende
|
zelfs als je het optelt haal je jouw leeftijd niet  Oud wijf  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Het is nu een dag korter geworden, dus nog maar 6 dagen. Overdag ben je als groepsleiding voor alle kinderen verantwoordelijk, maar dan wel met z'n achten. Je eigen groep draai je met z'n tweeën en die is zo'n 12 tot 13 kids groot. 's Avonds heb je dan 5 of 6 kinderen in de tent waar je vanaf het wassen tot het ontbijt op let, medicatie geeft etc.. |
|
ladekast Oudgediende
|
@MuseMatt: dus je bent daar ook een moderator eigenlijk ?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Ja, dan heb je ook nog de AD (algemene dienst), dat zijn de Forum/Redactie moderators en dan de hoofdleiding die administrators zijn. En we hebben twee keer een kok  |
|
nietmeer
|
@MuseMatt: Waar haal je tijd vandaan om dan ook nog te zuipen  |
|