|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Goede morgen Taz en Thom  |
|
nietmeer
|
Goedemorgen thom Ik ga me es even verfrissen en aan taaaafeel |
|
thommetje1 Senior lid WMRindex: 59 OTindex: 373 Wnplts: Achterop b
|
Ik moet alweer gaan  school... |
|
Kristel
Oudgediende
 WMRindex: 3.529 OTindex: 5.364 T S |
Fijne dag vandaag! |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
Hoi! Ik neem de bar over!
*gooit muntje in de jukebox en trommelt met nagels op de toog*
Heeft Thom me goed vervangen gisteren?
*zet kopje word-wakker-thee*
Ik smeer m. Totaal geen klandizie op dit moment van de dag.
*doet licht uit en loopt café uit* |
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
DP - sorry |
|
Kameleon Oudgediende
 WMRindex: 452 OTindex: 48.504 T S |
Mogguuh!  |
|
nietmeer
|
goedemoggels lui vollek  Valt er hier nog wat te zuipen?  |
|
nietmeer
|
Grouse is in da house  Goedemorgen allemaal  |
|
nietmeer
|
goedemorgen grouse  |
|
nietmeer
|
Beetje stilletjes hier? ben je nog de enige? |
|
nietmeer
|
ja samen met jou zijn wij de enige  *maakt een fles wijn open* Zo wil je wat drinken?  |
|
nietmeer
|
 Ja, is goed. Lijkt wel lekkere slobber. Gisteren gelezen dat koffie ineens goed is voor je tanden. Worden ze gladder van  En ik maar denken dat ze er van zouden verkleuren. De wetenschap staat voor niets. Waarschijnlijk maakt rode wijn de tanden binnenkort wel witter  |
|
nietmeer
|
Ik heb geen idee wat het is, maar het helpt goed  *schenkt twee glazen vol* En nu maar wachten op de rest  |
|
nietmeer
|
*proeft* *leegt glas in keelgat* Lekker, maar een beetje weinig, vind je niet?  |
|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
G'morgen deze morgen is het niet heerlijk weer!? *sarcasme* |
|
nietmeer
|
Hoi steenkoud  We zitten net aan de wijn. Overigens is het weer hier prima in orde hoor  (binnen) |
|
Stone-cold Erelid
|
Xd binnen ist altijd goed weer kerel! ik heb liever effe een energie... ben net wakker en heb om 13.30 mn examen nederlands...  tijd om effe wakker te wordeN! |
|
nietmeer
|
Goed plan.  Je kunt beter niet beneveld aan een examen beginnen.  Wat voor schooltype is dat waar vandaag Nederlands op het programma staat? |
|
Stone-cold Erelid
|
VMBO-TL p.s. wtf... er stond net gewoon een onbekende kerel aan mn voor deur te rammelen...  |
|
nietmeer
|
Niet leuk  Waarschijnlijk een deurwaarder of zo?  Ik heb persoonlijk liever dat er een leuke meid aan mijn deur rammelt. Die laat ik wel binnen  |
|
Stone-cold Erelid
|
nou, toen mn hond begon te blaffen en ik naar beneden liep. toen zag de man me, en hij rende weg....... deurwaarden rennen niet weg?? toch??  |
|
nietmeer
|
Oh sorry grouse  Hier neem de fles en help u zelf  |
|
nietmeer
|
@Tazmanian Devil: Thanx buddy @Stone-cold: Misschien toch een would-be inbreker?  |
|
Stone-cold Erelid
|
ik hoop het niet... helaas denk ik het wel... maargoed alle ramen en deuren zijn mementeel dicht.. en ik heb een best wel grote hond.. en met mn vechtsport ervaring beng ik niet echt bang ofzeuw! |
|