|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Dat klinkt nog lekkerder  ... stuur je d'r wat richting Aalten?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Tartaartje gisteren was lekker.  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
wat grrf je een kind van 1 voor dr verjaardag |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
grouse: oh getsie  Smaken verschillen  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Ga je je avatar nu weer wijzigen van Pepesan naar tartaar? @yes_my_dear: Kusje en een velletje pakpapier. Vinden ze toch het leukst  |
|
Delenn
Oudgediende
@YMD: blokken, zachte bal, leerspelletjes (ronde blok in rond gat, vierkant blok in vierkant gat), rammelaars, kleertjes, boekjes met plaatjes (waar ze ook nog eens op kunnen kauwen), knuffeltje, zal ik doorgaan?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Sophiesticated Oudgediende
 WMRindex: 1.883 OTindex: 7.877
|
@MuseMatt: Graag gedaan hoor.  Nog sprits? Anders is de trommel weg! |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Grouse:  Niet naar tartaar, maar naar Kifto.  |
|
|
Quote @Delenn: YMD: blokken, zachte bal, leerspelletjes (ronde blok en rond gat, vierkant blok in vierkant gat), rammelaars, kleertjes, boekjes met plaatjes (waar ze ook nog eens op kunnen kauwen), knuffeltje, zal ik doorgaan?  Of geborduurde dekentjes!  |
|
Delenn
Oudgediende
@Sophie: ook leuk  als er maar geen losse dingen aanzitten waar ze zich 's nachts in kunnen verdraaien en stikken  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn:  Kleren geven aan een kind?  Daar horen de ouders voor te zorgen. En niet als zijnde een verjaardagscadeau.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Sophi-e-sticate: lekker! *pakt een spritsje* |
|
nietmeer
|
@WMR-kok:  een medestander. Ik vind kleren ook echt geen cadeau  maar gewoon een eerste levensbehoefte |
|
|
@Delenn: Da's waar.  *gaat op de barkruk staan en schraapt keel* *schreeuwt* Iemand nog sprits?!?!?!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Kleding geven als verjaardagscadeau is het ergste wat er bestaat voor een kind.   Ik kan erover meespreken. |
|
Delenn
Oudgediende
PW: als het kind 1 jaar is wel  die ouders blijven kleding kopen, zo'n kind groeit zo snel. Kijk als het 8 is is dat inderdaad geen leuk cadeau, maar voor 1 jarigen zijn de cadeaus eigenlijk voor de ouders. Aan pasgeboren baby's wordt bijna alleen maar kleding gegeven. Dat is een heel normaal cadeau hoor  *pakt een hand vol spritsen* |
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Aandacht te kort?  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
Hangt er helemaal vanaf wat er wordt gegeven PW! Ik kreeg 4 gedragen Duncan broeken van mijn oom en tante en ik vond het nog steeds vet. Vooral omdat ik toen kleedgeld had en dat toch behoorlijk wat geld opleverde door wat ik bespaarde  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn: Zelfs als de kinderen 18 zijn is kleding als verjaardagscadeau een zeer slecht idee, zelfs als de kinderen 40 worden.  |
|
|
|
|
nietmeer
|
Sophi-e-sticate: Oeps, ze is weer boos op me  |
|
Delenn
Oudgediende
PW: nogmaals, het kind is 1 (!) alsof dat kind gaat zeggen dat het de kleding niet mooi vind  Ik hoor frustraties in de vorm van lelijke kersttruien? ik ga werken   |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Delenn:  Ik zou een knuffelbeest geven, of een lucht-mobile.  |
|
nietmeer
|
@Delenn: Kinderen van 1 zijn in het algemeen alleen geïnteresserd in het pakpapier. Het cadeautje doet ze niets. De koeter van tegenwoordig komen toch al om in het speelgoed. (Ja, ja, ik weet het. Daar heb ik ook aan meegedaan  ) Doei @Delenn  |
|