|
Stone-cold Erelid
 WMRindex: 326 OTindex: 4.239
|
Alfgelopen Zaterdag is de vader van mijn beste vriend overleden na een half jaar ziek geweest te zijn... |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
CJ das nooit fijn man gecondoleerd |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@Redorbit: hmhm ja  en ben tot mijn 17e of zo met mijn ouders mee geweest op vakantie met de boot  , 4 weken voor friesland en overijsel varen XD dus ja dan heb je dat allemaal wel gezien  . zeilen lijkt me ook wel een keer leuk om te doen ja  , ben nu alleen maar met een kruisen op vakantie geweest  . ik zal eens even kijken welke cd's ze nog wou  , even opzoeken op de pc thuis XD, daar had ik het opgeslagen  . @Stone-cold:   dmn dat is echt kut zeg  gecondoleerd man. |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Whiteshade !!! Lekker gegeten gisteren kerel ?  |
|
Stone-cold Erelid
|
ja, weetje ik ken zijn zoon natuurlijk al jaren dus die man was echt een soort tweed vader voor mij... |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@ladekast: hoi @CJ was hij erg ziek? (lees erg geleden) |
|
Redorbit Erelid
@Stone-cold: ja dat is echt klote kerel. @flyingdutchy: een eerste zeilles is ook leuk. maar mannen en vrouwen vinden het over het algemeen wel leuk als het maar gemeent is  het maakt niet uit waar je bent als je samen maar een leuke tijd hebt |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: Darm Kanker... Daarom wil ik echt iedereen verzoeken dat als je ooit een keer met KK scheld, denk dan goed na wat je zecht... eigenlijk moet je er gewoon niet mee spotten |
|
blusgast
Erelid
 WMRindex: 463 OTindex: 1.779
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: Blijft een K*t ziekte sterkte met het verlies man maar vergeet niet dat het leven door gaat he;) |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
@Stone-cold: ik ken maar weinig mensen die dat overleefden, gecondoleerd. Moggel  |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: weet ik, maar ik zit zo in elkaar, pas als de begrafenis achter de rug is kan ik het accepteren... zo gaat het altijd bij mij.... en de berafenis is zaterdag, dus ik moet nog effe door bijten! |
|
Redorbit Erelid
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: hmm ja dat zou ook wel kunnen  , aangezien ze ook nog met vriendinnen een keer gaat zeilen, dus ja kan ook van pas komen  . nou ja het hoeft niet perse samen te zijn hoor  XD, maar mag ook een gewoon cadeau  . maar ja van deze bands wil ze nog een cd hebben: Volbeat, blitzkid, royal republic. en deze cd's: rock against bush. RR zijn we een maand geleden al geweest  . volbeat komt alleen maar naar Pinkpop voor de komende tijd dit jaar dus helpt ook niet  . blitzkid zou kunnen maar dan moeten we wel naar duitsland of belgie  . en rock against bush zijn 2 cd's met verschillende artiesten  . @MuseMatt:    hoi @Stone-cold: Sterkte man  |
|
Stone-cold Erelid
|
OH! ik heb trouwens ook nog leuk nieuws want ik had gister een optreden!! |
|
Redorbit Erelid
|
|
Redorbit Erelid
jeej DP flyingdutchy: volbeat is wel echt een fokking goeie band. Rock The Rebel / Metal The Devil is echt een goeie cd  |
|
Stone-cold Erelid
|
@Redorbit: ik ging solo, maar ik heb het publiek weer ouder wets aan het lachen gekregen met mijn Comedy-muziek!! |
|
Redorbit Erelid
@Stone-cold: comedy muziek? ik weet absoluut niet wat ik daar bij moet bedenken  |
|
Stone-cold Erelid
|
@Redorbit: ik neem de LETTERLIJKE text van een death/heavy/new/melidic death metal nummer, en zet die onder een lounge/jazz melodie... ik wacht nog op het filpje, en dan kan ik het laten hooren... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: hmhm ik weet het  . maar volgens mij moet ze de nieuwste alleen nog hebben  en heeft ze de rest al XD. @Stone-cold: awsome  dus jij hebt een hele leuke dag gehad. en hebben ze het ook gefilmd?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: goed bezig  flyingdutchy: waarom niet naar duistland of belgie  |
|
Stone-cold Erelid
|
@jackjanjanus: YEAH! het was alweer een tijdje geleden dat ik op het podium stond, maar dat applaus achteraf... das toch waar ik voor leef  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Stone-cold: was het zelf spelen of meer dj achtig mixen? en kom op met dat filmpje  |
|