|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
|
|
Shortygirl Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 553 Wnplts: Schiedam
|
trusten FrankB  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
|
|
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
 En de nightshift takes over.  |
|
nietmeer
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@WMR-kok: lekker nummer idd om de nacht mee tebeginnen  Met Lionel Richie toch?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 The Commodores met Lionel Richie.  |
|
|
@WMR-kok: Ik kan hier geen muziek luisteren  Ja kan wel, maar mag niet  Morgenochtend maar doen als ik uit de nightshift kom @Tazmanian Devil: Niet alle vooroordelen gelden voor alle vrouwen |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: ik wiust het  Moest het even nakijken want ik verwar hem altijd met die andere knakker, waar ik de naam van kwijt ben   Shorty gelukkig maar anders werd er nooit wat gekocht door de vrouwen  Even een pitstop tot zo  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
*pakt Shorty beet en doet een maf dansje*  |
|
|
Tazmanian Devil: tot zo  |
|
|
* Laat zich meesleuren met dansje en wiebelt een beetje mee* |
|
Kpuc Oudgediende
Schitterend, ik zie net een stukje op Net 5 dat er ene op de startmotor de benzinepomp bereikt  Hoe herkenbaar, ik zie mezelf nog net die laatste meters een ouwe Ascona duwen  En een heel goeienavond, proost Wodkaatje of een dubbele Shorty?  |
|
nietmeer
|
ben er weer  Gelijk inspiratie gekregen voor een nieuw blog  |
|
|
Kpuc: doe maar een energiedrankje ofzo Mag niet drinken onder werktijd  Alsof er iets te doen is  |
|
nietmeer
|
|
|
Kpuc Oudgediende
Red Bull of een Brits half a pint of pure guarana?  |
|
|
Tazmanian Devil: Jep meldkamer. Echt zooooooo saai  Helemaal op zaterdag avond |
|
Kpuc Oudgediende
Medewaakhond  Hey Tazzels, is t niet Zachary Richard met Dear Darling? |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Shortygirl:  Waarom mag er geen muziek zijn op je werk?  |
|
nietmeer
|
Kpuc: ik zal zo zoeken  ;) mooi liedjekpuc kan hem niet vinden, maar voldoet ie ook aan de eis dat je hem vaak op de radio hoort?  |
|
Kpuc Oudgediende
Tazmanian Devil: Dear darling, it’s good to see you, What took you so long? To find your way back home. You was out with the cat’s in the back, All alone. The moon was full, You must have lost control. I haven’t seen you for a long long time, I’ve gone completely out of my mind, Baby, how could you do this to me? [ Lyrics from: http://www.lyricsmode.com/lyrics/z/zachary_richard/dear_darling.html ] Chorus If this is the love then what is the reason, We seem to be losing our way? We spend so much time retreating From the bitter words, And trying to find a way to end The doubting and the cheating and the lies. Trying to get it right.
Dear darling, it sure would be fun Holding hands underneath the moon, Playing all those lover games again. I let you go, I must have been a fool, Good for going back to loving school, Having you teach me all over again.
More lyrics: http://www.lyricsmode.com/lyrics/z/zachary_richard/#share
|
|