|
Whiteshade Erelid
 WMRindex: 1.518 OTindex: 4.953
|
haha maar niet jatten joh  hola kpucie |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Biertje  Njah, jij zou ook zot worden als alle sites laden op wmr na  |
|
Whiteshade Erelid
|
en kast der laden ook een goedenmiddag  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Kpuc: sja ach, domweg blijven lachen makker  Hoe is ie WS ? |
|
Whiteshade Erelid
|
gaat prima hoor  en met jou?? |
|
ladekast Oudgediende
|
alles rustig, dus goed  |
|
Whiteshade Erelid
|
mooi man  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@ladekast: dat is niet goed de shop hoort druk te zijn  |
|
Irthe Erelid
 WMRindex: 640 OTindex: 4.970 S |
oke de vraag van vandaag  kun je vouwwagens in een leuk kleurtje spuiten?   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Opzich wel alleen het tent doek wordt een tweede  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Irthe: tuurlijk wel, felroze lijkt me wel grappig met een knalgele auto ervoor  |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: ja veel anders zit er niet aan  onderrand en dak  en rand zie je verder neit wanneer je hem opzet  dus dan verander ik mijn vraag in  : kan ik het tentdoek van een vouwwagen spuiten? @ladekast: haha ja wij zaten ook al te denken aan een felle kleur  nouja waarschijnlijk wordt trekker of een donkere auto dus dat gaat niet op  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Ja het is wel mogelijk maar wordt niet goedkoop want je hebt een textiel verf nodig die flexibel blijft. |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: hmm  dus gewone spuitverf zit er niet in van de praxis? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe:  Nee die droogt hard op en zal er dus zowat gelijk afbladeren |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: hmm ships..  en er op gaan borduren ofozXD dan is ie niet meer waterdicht  nouja eigenlijk willen we gewoon een caravan  maarja die zijn duurder  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Irthe: je kan het altijd proberen maar ik voorspel weinig goeds |
|
Irthe Erelid
@jackjanjanus: idd en als t niet werkt, is het zonde geld nouja vandaag al briefje in supermarkt opgehangen met gezocht caravan  maarja vouwwagen is een mooi alternatief, gezien die ook op een caravankaart moet |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: ik had dit zonet al gezegd  , maar toen was je weg  en tja wist niet of je het nog gelezen had  . was alleen een beetje laat met antwoorden, want ik was druk bezig  . Quote: @jackjanjanus: was even druk bezig  , lette niet echt op het café  , maar ik heb 3ds max en Maya nu en met 1 van de 2 wil ik mee verder gaan en cinema 4d wat laten vallen  . voor ciname 4d is bijna niks te vinden om mee te oefenen dus dat is best lastig, de meeste zijn allemaal in combi met after effects of photoshop en daar heb ik niet echt wat aan  . dus ja ik ga nu kijken welke beter is 3ds max of maya en met 1 van deze 2 of misschien beide ga ik dan verder  . ik ga er nu ook wat meer mee proberen, dus ja niet echt dingen maken of zo, maar tussendoor zal ik vast nog wel eens een blogje maken met dingen  . maar ja ik stap ook over omdat ik na deze opleiding verder wil met CMD ( communication & multimedia design)  en daarin ga ik de minor 3d volgen en waarschijnlijk ook game design en applicatie ontwikkelaar  . weer wat anders dan ICT  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik had het gelezen maar zag jouw niet meer (ik was wat laat  ) 3ds die zijn toch ook van solid works? of zit ik nou verkeerd |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: aaah oké  nou ja ik was er nog wel  , maar zie verder niks  . ja er is wel een importer voor 3ds & solid works  , maar verder weet ik er niet echt wat van  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ik gaat eens ffies kijken  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
Irthe Erelid
toen ik snel las dacht ik dat je files ging kijken  dacht al wat is daar leuk aan  |
|
Delevene Erelid
 WMRindex: 17 OTindex: 2.539 T S |
hoi. xD
lekker posotief xD |
|