|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: wordt postbezorger  |
|
Redorbit Erelid
 WMRindex: 406 OTindex: 3.524 S |
Of supermarkt  dat heeft mij door mijn studie heen geholpen. doordeweeks stressen maar in de supermarkt ff verstand op 0 en fysiek bezig zijn |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ik heb in de kas rond gelopen  ook wel erg gezellig  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: dat wordt vaak 's middags gedaan;) en ik weet nooit wanneer ik naar huis ga dus ja lijkt me niet echt een goed idee  en ik moet het ook elke dag doen en kan niet even 1 dagje vrij nemen of zo  en dan wordt het nog lastiger, want sommige weekenden wil ik wel graag vrij hebben  . @Redorbit: tja ik heb bijna 2 jaar in een supermarkt gewerkt en beviel me ook prima, maar ze vonden me te oud  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: of te wel no strings attached  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: dat wordt nog lastig denk ik  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
kan je niet gewoon een uitkering aanvragen? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: nee dat hoeft voor mij niet  , wordt ik veel te lui van, wil wel actief zijn   , heb altijd energie te veel  , dus wil ook ergens mijn energie in kwijt kunnen  . |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: te oud? mm dat is een kutsupermarkt dan hahaha ik ben nog aangenomen toen ik 21 was in een supermarkt  ik was daar groenteboer  amar had na een half jaar al de zaterdag onder mijn hoede  werkte heel fijn "op kanoor zitten en mensen aant werk houden"  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: yup te oud  , tja het was bij de AH op zich was het wel erg leuk daar te werken hoor  toen die tijd wel  , nu zitten er allemaal van die trage mensen XD  . dmn toen pas  wel vaag dan ja  . ik was dan vakkenvuller in de avond en op zaterdag deed ik afwisselend werk daar, de ene zaterdag zuivel en diepvries de volgende was vlees en daarna groente en ik deed ook om de paar weken promotie werk in de winkel, voor als er nieuwe acties waren, dus zeg maar als er een disney actie was dan moest ik al die posters en zo ophangen  dus ja ik deed daar best wel veel  . maar ja ik zal binnenkort wel weer proberen met ergens solliciteren en zo  . |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: ja Ahold wilt graag 15 jaar mer 20 jaar ervaring voor 3.5 euro per uur laten werken. dat is wel evil. (ik heb er zelf ook 1.5 jaar gewerkt toen was ik het zat) ben ik naar de boni gegaan, toen na 1 jaar 2.5 jaar jumbo en daarna 4 jaar weer boni  anders kan je altijd nog Giggolo worden  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
FD: je kan nog altijd brommobielen verkopen klik hier |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: nou ja Ahold gaat nu dus niet meer verder dan 18;), zodra je 19 wordt kun je oprotten  , al kreeg ik wel bijna het dubbele van 3,50 betaald toen  . boni ken ik niet  xD. jumbo zit hier ook, maar die zit nou niet bepaald in een wijk waar ik graag kom;). maar ja er zijn genoeg supermarkten hier, dus ja ik kijk wel  en anders in een winkel werken in de stad  . ik denk dat giggolo het niet wordt  , dat kan ik niet maken  . @jackjanjanus: ik heb dus echt helemaal niks met brommers en auto's   , auto rijden af en toe oké  , maar meer ook niet xD. |
|
Redorbit Erelid
*doet zo maar in het wilde weg rare assumpties* flyingdutchy: ja dat kan je niet maken nee, die arme dames  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: haha die arme dames willen het dan zelf hé;), daar heb ik geen medelijden mee  . maar gaat meer om 1 dame waardoor ik dit niet kan doen;) en ik wil het ook niet  . |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: i knew that maar wilde er iets spectaculairs van maken  je kan ook bij de gemeetne gaanw erken. krijg je geld om niets te doen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: haha nou ja dan zou ik misschien wel actief bezig zijn, maar ik hou er totaal niet van om dat maar elke dag te moeten doen, ik hou het wel gewoon bij 1 dame dat is meer dan genoeg   . ja maar dan ben ik dus niet actief bezig  en ik wil wel bezig zijn en niet staan hangen met een stel zwervers  ;). |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: dan weet ik het je moet een eigen stichting oprichten. lidmaatschap 10 euro per jaar per gezin. en consumpties 85 eurocent per stuk (dat is kostendekkend en legaal) dan onder het mom van maatschappelijk verantwoord bijeenkomsten organiseren voor leden om met elkaar in cotnact te komen. en daar kom je cash binnenstromen  en eht ksot je wel wat tijd en bezig zijn en je leert veel nieuwe mensen kennen |
|
Redorbit Erelid
nieuwe namen Lowlands
Arctic Monkeys / Rise Against / Skunk Anansie / Paul Kalkbrenner (live) / Anna Calvi / Junip / Warpaint / Mayer Hawthorne & The County / Budzillus / Miles Kane / Matthew Dear (live band) / Will And The People
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: oké  en wat moet ik allemaal met een eigen stichting doen?  maar dan ben ik toch nog niet actief bezig?  aaah oké  dat is wel wat beter dan met zwervers op schepjes leunen  . maar ja hoeveel is veel tijd?  ik moet het wel kunnen combineren met school en sommige weekenden wil ik wel vrij hebben om naar mijn vriendin te gaan  . ik had de namen gezien ja  , maar Will and the people staat niet op de site van lowlands zelf en de rest wel  . edit: maar op facebook staat ie er wel tussen, in het bericht van lowlands  vaagheid  . |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: de tijd die je er in stopt is afhankelijk van het geld dat je nodig hebt. heb je genoeg a 1 bijeenkomst per maand dan kost het je niet veel tijd. wil je wat meer geld dan 2 of 3 per maand en je kan de activiteit ook op een avond doordeweeks houden  organisatie (na werven van leden) kost zo`n 25 uur per evenement inclusief het evenement a 5 uur zelf |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@Redorbit: een paar honderd euro in de maand zou wel fijn zijn in de maand   , wil graag wat opsparen en zo  . maar ja ik weet ook niet of ik wel heel erg geschikt ben voor dat soort dingen  . ik snap er dus even niks meer van   |
|
Redorbit Erelid
flyingdutchy: laat dan maar  als je een goede vereniging hebt kan je toch zo`n 200 euro per evenement na belasting/inkoop drank en hapjes/huur ruimte overhouden. ik heb er de tijd neti voor  maar als ik het fiscaal allemaal eerder wist had ik het zelf gedaan. |
|