|
maaike1985 Senior lid
 WMRindex: 92 OTindex: 1.484
|
nou omdat ik al wakker ben. kon niet meer slapen  en miste jullie uiterraad  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@LessienElensar: dat is ook lastig, weten de doktoren niet wat de migraine veroorzaakt dan?  |
|
Violetje Oudgediende
 WMRindex: 182 OTindex: 12.511
|
met mij gaat het wel... heb vandaag een goeie dag met zonder pijn  tot nu toe dan  |
|
maaike1985 Senior lid
|
hoezo goede dag? pijn?? wat is er met jouw gebeurd? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@Jollie: hopen dat het zo blijft  |
|
Violetje Oudgediende
|
Maaike ik ben tog geopereerd  en woensdag moet ik na de tandarts om te kijken of mijn wonden goed helen en zo  kan alleen nog nie eten en ben al 1,5 kilo kwijt  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Jollie: En wou je ook afvallen  het is nog beter als sonja bakker  maar hoelang zou je er ong. last van moeten houden? |
|
maaike1985 Senior lid
|
ohjaaa, sorry ben denk toch nog niet helemaal wakker hahaha sorry  |
|
Violetje Oudgediende
|
@jackjanjanus: whahaha ja vind het nie erg om af te vallen maar heb wel enorme honger  ik krijg mijn plaatjes onder pas over 6 weken  dus kan nie kauwen  maar de wonden dacht ik 2 tot 4 weken zoiets  |
|
maaike1985 Senior lid
|
@jackjanjanus: sonja bakker is inderdaad harstikke slecht voor mensen! |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
das best lang 6 weken willen ze eerst zeker weten dat de wonden goed genezen zijn? @maaike elk dieet is niet goed  |
|
Violetje Oudgediende
|
@maaike1985: hebben roy en ik ok een tijd gedaan  maar roy die had er geen zin meer in  |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: ben al bij een neuroloog en al geweest, scans gehad enzo. Maar bij migraine is niet altijd de oorzaak te vinden, zo ook niet bij mij  |
|
Violetje Oudgediende
|
@jackjanjanus:  terwijl boven mijn plaatjes gewoon op mijn hechtingen zitten  maar ja hun zullen het wel beter weten  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
LessienElensar: het zal ook eens mee zitten he  |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: momenteel even niet nee  krijg alles achter elkaar...al een tijd geen last van de Meniere gehad en vanmorgen zo uit het niets, een zware aanval  M'n man moest me naar bed helpen, want kon gewoon niet meer lopen  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Sterkte er mee hopelijk is hij snel over  |
|
maaike1985 Senior lid
|
Jollie: het werkt voor korte tijd en vaak (ligt natuurlijk ook aan de eetgewoontes voor het dieet) krijgt je lichaam een behoorlijke opdonder van sonja  heb genoeg mensen gezien op onze sportschool die gingen sporte en sonja bakker gingen doen... echt fout! ze waren soms nog witter dan een lijk!  |
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: Het gaat nu wel weer, maar even rustig aan doen met alles  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@maaike1985: en dat terwijl de het eigenlijke probleem vaak ligt bij te weinig beweging  @lessien: laat je lekker verwennen door je mannetje  |
|
maaike1985 Senior lid
|
@jackjanjanus: ja inderdaad dat klopt echt. tuurlijk moet je je eetgewoontes vaak aanpassen als je wilt afvallen, maar sporten is het belangrijkst |
|
Violetje Oudgediende
|
|
|
nietmeer
|
@jackjanjanus: Zou wel willen, maar m'n man is naar z'n werk  Gisteren is hij om 1 uur naar huis gekomen, omdat ik het echt niet meer hield met de migraine, toen ben ik wel verwend...kreeg drinken enzo netjes bij m'n bedje  |
|
maaike1985 Senior lid
|
Jollie: begrijp ook wel dat het effect heeft bij mensen, maar vaak voor korte tijd en met veel gemist aan bepaalde vitamines |
|
Violetje Oudgediende
|
maaike brutaale vraag maar wat voor sportschool werk jij ?? |
|