|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
In 2008 ging ik met de deeltaxi naar het werk, maar werd bijna in het centrum van Etten-Leur afgezet omdat volgens de Tomtom daar de eindbestemming zou zijn. Het goede adres ligt tegen Thijke aan.  dat is ongeveer anderhalve kilometer van het centrum van Etten-Leur. Tegenwoordig geeft ie Supertape op de meter nauwkeurig aan.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@jackjanjanus: ik ga daar dus echt geen geld aan uitgeven hé  . de routeplanner van de wegenwacht was een tijdje geleden echt heel slecht  , die liet je een toeristische route door nederland nemen om dan vervolgens bij een plaats aan te komen wat 3x zo dichtbij was dan de routeplanner aangaf  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@ladekast: misschien is die bank rekening wel vet maar dan staat mijn naar er niet bij als gemachtigd  flyingdutchy: ja maar dan zie je nog eens iets  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ook heel leuk is het als er wegwerkzaamheden zijn en er geen omleidingsborden zijn.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ja maar ik wil dat allemaal helemaal niet zien  , ik wil dan zo snel mogelijk op bestemming zijn  en niet eerst door half Nederland toeren xD  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ja maar die zijn in de hedendaagse maatschappij toch niet meer nodig  hadden wij ook toen we naar praag gingen is de 17 afgesloten maar vervolgens bijna geen borden meer die de weg vertellen. FD ja dan moet je ook gewoon de weg zelf zoeken of kan je niet kaart lezen? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy:  Met een deeltaxi heb je geen keuze. Dan kan je wel eens een touristische route volgen.  |
|
ladekast Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: tja ga dat maar eens uitzoeken als de straat waar je moet zijn meerdere gedeeltes heeft en je niet precies weet waar het huis is en google maps voor dat gedeelte geen streetview heeft omdat het een afgelegen gebied is  . @WMR-kok: tja dat is wel zo, maar daarom neem ik ook nooit een taxi  , is sowieso al te duur en voor in de stad neem ik wel de fiets  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Een taxi volgt de kortste of snelste route, met een deeltaxi ben je afhankelijk of er meerdere ritten gepland zijn. Het kan dan zijn dat je als eerste gehaald wordt en als laatste bezorgd wordt.  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
AARRGHH de computer doet het niet, de cijfers geven tekens aan ipv cijfers en ik heb al ctrl shift ingetoetst maar dat doettie niet  kan iemand me heeeeeelpen  Pliesss |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: Ja halo je gaat zelf in friesland wonen  ben ff roken tot zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@Lisbeth Salander:  Opnieuw opstarten? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: tja dat is een groot nadeel van een deeltaxi, maar ja die zijn vaak toch wel wat goedkoper nog  . @jackjanjanus: hoi    ja maar ik heb het niet over friesland  xD en ik ging er zelf helemaal niet wonen, mijn ouders zijn hier blijven wonen en daar kan ik niks aan doen  . rook ze  Lisbeth Salander: is het een computer of een laptop?  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
doettie ook nie  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Met de knop uitzetten, desnoods de stekker eruit, dan start ie wel weer op  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Kpuc: tja maar misschien kan ze de laptop of pc wel opnieuw opstarten  , maar dat zal denk ik het probleem van de tekens niet oplossen  , vaak bij een laptop komt het doordat numlock aan staat en er geen numeriek toetsenbord aan de rechterkant zit, daardoor activeert deze de FN knop waardoor een gedeelte van alles verandert van cijfers of letters naar cijfers en tekens  of ze heeft de instellingen ergens in word of zo verandert  of misschien caps-lock  . |
|
ladekast Oudgediende
|
Kpuc: hey, ze trekken jouw stekker er toch ook niet uit ?  |
|
Kpuc Oudgediende
Fijn zo'n floptop  Mjah, op een gewoon TB heb je ook nog last van ctrl/shift, de meest achterlijke toetscombi die er bestaat  Uit te schakelen via landinstelling en even daar wat spieken Kassie, als t end nabij is mag dat best hoor  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Nou... nu komt mijn werkgever die doet 3 dingen en hij doet het weer, En hij weet nog minder van computers dan ik.. Shocking  |
|
Kpuc Oudgediende
Mike, it's amazing  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Lisbeth Salander:  |
|
Lisbeth-Salander Erelid