|
Little Queen
Oudgediende
 WMRindex: 267 OTindex: 26.691
|
@flyingdutchy: Ja het is hier best leuk wonen hoor  Tsja misschien had ik die slaap ook nodig ofzo  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
een bij heeft geen handjes, Maja de bij wel maar die telt niet want dat is een stripfiguur  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
@ladekast: dan heeft ze haar dag deel toch even goed gebruikt om te rusten dus is de dag neit korter  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Little Queen: hmhm dat zeker, alleen het is wel een eind fietsen elke dag naar de bewoonde wereld  xD. maar ja je kan wel alles doen wat je zelf wil zonder dat buren er last van hebben  . @ladekast: nee die geeft je een pootje  en misschien als je aardig bent geeft een bij ook nog een naald  . tenzij jij ze weer plat mept met je koekjesdoos  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
 WMRindex: 663 OTindex: 9.448
|
goeiemorgen   |
|
ladekast Oudgediende
|
hey DFC  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
hey ladekast  goed weekend gehad? |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ik woon nog in de bewoonde wereld dus dat scheelt  Pff m'n moeder heeft m'n kleren verneukt  Gewoon 2 T-shirts waar nu allemaal zwarte strepen op schijnen te zitten ofzo  . En ze had het over een wit met zwart shirt met allemaal figuurtjes erop enzo (waarbij ik dan denk wtf welk shirt bedoel je  ) |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: jahoor, was de tel kwijt na nr 20  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hey DFCP    Little Queen: haha jij wel nog dus  , maar daar wonen vast ook niet echt heel veel mensen? hier wordt je om 6 uur 's ochtends al wakker van de krijsende koters  en daar niet eens  , daar wordt je nergens wakker van  , behalve als de koeien wild doen in de stal daar dan wel weer van  , maar gelukkig stopt dat snel weer  . haha de verkeerde was bij elkaar in gedaan dus?  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: koters?? geen last van de ouders die zijn erger  morrie DFCP |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Geen idee hoe het komt want ze had allemaal wit spul erin gestopt  . En in Lochem wonen best veel mensen hoor  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Little Queen: misschien die marker er bij toch niet zo'n puik plan?  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: bij ons zijn ze beide net zo erg  , we hebben dan ook een hekel aan de buren die naast ons wonen  . en nog een paar buren van verderop zijn gestoord  , die willen een etage boven op hun huis laten bouwen zodat ze dichter bij god zijn  . Little Queen: misschien heeft er een zwarte sok tussen gezeten?  nou ja dat vindt ik wel meevallen  , want ik ben de stad gewend en daar is het veel drukker   , maar ja vergeleken bij Harfsen is Lochem wel weer groot  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
Lochem heeft 14.121 inwoners volgens wikipedia en Harfsen 1.702 |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: zit een groot verschil tussen Lochem en Harfsen  , maar ja dan nog is Lochem klein xD  . Leeuwarden; Op 29 december 2010 telde de gemeente 94.878 inwoners |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
Quote @ladekast: DFCPhoenix: jahoor, was de tel kwijt na nr 20  uhm nr 20 van wat  ? Heya FD en Jjj:W how's life  ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
DFCPhoenix: gaat best  alleen nog moe  en wou dat ik vrij had vandaag  . en hoe is het met jou  . |
|
Little Queen
Oudgediende
|
flyingdutchy: Ik vind Leeuwarden trouwens echt een saaie shopstad  (Niet dat Lochem wat is, maar leeuwarden viel erg tegen toen  ) |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: biertjes  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Little Queen: haha ik geef je ook groot gelijk hoor  , al is het nu wel al wat beter geworden, maar ja nog steeds saai  en ze zijn de halve stad aan het verbouwen  , maar dat duurt nog jaren voor het klaar is  . maar er komt een museum midden op een plein hier en een groter winkelcentrum daar  . maar uitgaan kun je hier wel genoeg doen  . |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@LQ & FD De gemeente Almere heeft 190.699 inwoners (31 december 2010 en nog een leuke shop stad ook  ik geloof dat ik het win van zowel lochem harfsen en leeuwarden bij elkaar   ladekast: oke lekker  geen ruzie zoeken he als je bezopen bent  |
|
ladekast Oudgediende
|
DFCPhoenix: daar was ik niet toe in staat  Was erg gezellig met joliie's familie  |
|
Little Queen
Oudgediende
|
DFCPhoenix: Jajaja  In Almere is leuk winkelen ja, maar zou er nou ook weer niet voor altijd willen wonen  |
|
MitoThorson
Oudgediende
|
@ladekast: mooi zow  gezelligheid kent geen tijd  LQ: haha daar geef ik je gelijk in al ligt het wel erg mooi in het midden dus ja maar verder zou ik er inderdaad niet voor altijd willen wonen  maar dat wil ik nergens  daarvoor wil ik te veel van de wereld zien  |
|