|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Als iemand een helpdesk vraag maakt wordt die beantwoord en thats it  Soms kan het makkelijker zijn om een ticket bijvoorbeeld langer open te laten staan, maar wel te beantwoorden, zodat wij er wat mee gaan doen en het niet vergeten. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Waarom beantwoord je mijn vraag nu dan niet? Scheelt mij weer een mailtje naar de Helpdesk  |
|
FrankB Oudgediende
 WMRindex: 179 OTindex: 13.577
|
halo : |
|
Mmore
Administrator
|
Ik beantwoorde je vraag helemaal wel  En ik fix het niet omdat ik geen ftp verbinding kan maken omdat ik mijn instellingen en certificaten kwijt ben omdat mijn hdd overleden is  en omdat je mij een sukkel noemde  |
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
amen  |
|
FrankB Oudgediende
|
hoi Wolfje  is er iets |
|
Wolfje Oudgediende
|
met mij niet hoor alleen veeel verjaardagen weer eens  |
|
Mmore
Administrator
|
Altijd eind maart en april  |
|
Wolfje Oudgediende
|
bij ons is het veeeeeel verjaardagen in februari (stuk of 5a6) maar vandaag is een oom jarig en een vriendin  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Quote @Mmore: Ik beantwoorde je vraag helemaal wel  En ik fix het niet omdat ik geen ftp verbinding kan maken omdat ik mijn instellingen en certificaten kwijt ben omdat mijn hdd overleden is  en omdat je mij een sukkel noemde  Joey ik hou van je, dat weet je toch?  ;) Kan Voogeltje dat niet dan? Of heeft die geen tijd daarvoor? |
|
Mmore
Administrator
|
Maak en helpdesk ticket en find out  |
|
Giovanni
Oudgediende
|
Zal er eens over nadenken  En dat noemt zich een serious Admin   |
|
Mmore
Administrator
|
Not anymore  |
|
Wolfje Oudgediende
|
ai iemand van me vrienden groep gaat onze vakantie plannen (is zo totaal geen type voor) dat wordt elke dag vroeg na bed en vroeg opstaan  (is een ochtendmens) |
|
FrankB Oudgediende
|
@Wolfje: volgend jaar moeten jullie iedereen evenveel tijd in laten plannen, en niet 1 iemand alles.. dan voorkom je dat soort dingen  |
|
Wolfje Oudgediende
|
 zijn 2 mensen die plannen maar 1 der van is mijn nichtje en dat is geen planner  ik zie de bui al hangen dat we elke dag om 8uur opstaan om wat te gaan doen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
Goedenavond  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hai Naomi      *Geeft Naomi: 50 gram bacon, 4 (roma) tomaten, 1 kleine ui, 1 solo clove knoflook, 2 gedroogde rode pepers, 1 eetlepel zwarte olijven (zonder pit in schijfjes), 200 gram penne of andere pasta, handje verse basilicum, zout, olijfolie.*  Oké, je kan de keuken in en ga mijn maaltijd bereiden.  |
|
nietmeer
|
Hallo kokkie  Sorry ik heb al gegeten  en wat moet het voor stellen?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|