|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
eetsmakelijk kokkie  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
@WMR-kok: haha ik pak de hangmat en zet die daar neer met een tafeltje erbij en een paar flessen cola en een fles berenburg in de koelbox en lekker genieten daar  ow en ook nog wat ijs erbij en ander eten en dan maar afwachten tot ze 1 voor 1 na beneden komen  . kook ze kokkie  en eet smakelijk  laterr    hey JJJ    |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@flyingdutchy: ik dacht dat jij fries was??
hoihoihoi |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Dat je dan aan 1 flesje berenburg genoeg hebt Wesley  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
tabee  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ola ladekast vanwaar de naams verandering ??
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: whaha tja ik kan wel meer nemen, maar moet toch wat bescheiden blijven  en het is maar voor even  , want het zal vast niet heel de dag doorgaan dat vallen  . kastjuuuuh   @jackjanjanus: je mag zijn naam niet zeggen;), lees zijn blogje  . |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
@jackjanjanus: niet naar vragen aub, dat verhaal komt allemaal nog wel  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
ow oke we wachten in spanning af  hoest nu met je rug man ? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
hoe is het met jullie trouwens  ? |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: haha mooi zo  eindelijk bijna weekend voor jou  xD. ik heb al vanaf gister 1 uur weekend  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
jajaja  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus:  wel wat blijer kijken hé  xD. ben met een vage installatie bezig  , 4cd's xD en dan ben je eindelijk klaar krijg je een melding dat cd 3 erin moet voor updates  , doe je dat en daarna moet cd1 er weer in om de installatie af te ronden, doe je dat geeft ie aan dat cd1 er niet in zit en opnieuw dat moet doen  , dus ik pak cd2 en die werkt wel  vaagheid  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: klinkt als totale logica  nog maar 3 uurtjes |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: ja echt wel xD, de makers ervan waren niet echt aan het opletten volgens mij  . haha 3uren nog  , dat duurt nog lang  , ik zit al de hele dag thuis  , lekker niks doen en lang in bed liggen en zo   |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
als ik thuis ben ben ik meestal drukker  dus geeft eigenlijk ook niet maar ja is wel lekker weer voor de tuin |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: de tuin hoef ik niet te doen  , doen mijn ouders maar  en ze willen het toch helemaal anders xD, dus ja ga daar geen tijd in steken  . maar ik ben wel nuttig bezig geweest verder  , nog wat dingen opzoeken en bellen met DUO(ib groep) en ik zal nu nog even bellen met western digital  maar eerst naar de wc  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
flyingdutchy: ik woon niet meer bij me ouders en me tuin is nu leeg (op het onkruid na wat al weer omhoog komt) dus moet wel anders @WMR-kok: wat eet je vandaag? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik heb de pasta alla caprese gemaakt.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@jackjanjanus: haha nee jij niet meer nee  , maar ik wel xD. maar ja ze willen toch bijna overal in de achtertuin tegels dus ja dan ga ik geen grasmaaien  xD. ik zal nu even met western digital bellen  . |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
Eet smakelijk dan maar Dat is ook een beetje onze bedoeling lekker weinig onderhoud  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@jackjanjanus:  Daarmee ben je te laat JJJ.   Mijn buik zit vol en het eten is op.  |
|