|
childofsjatter Senior lid WMRindex: 109 OTindex: 588 Wnplts: emmen
|
Quote Roy: kort zomerjurkje aan ?  Hihihi, nee dat niet  |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
|
|
|
@Flyingdutchy Zo zo... lekker uitslapen... Jij zit dus op school te wmren  ? Stouterd  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
|
|
|
|
|
|
Lekker weertje buiten... Maar nog wel brrr koud als je daar zonder jasje staat |
|
CJ-Facebreaker Actief lid WMRindex: 0 OTindex: 228 Wnplts: Bilthoven T |
Oh btw, FD, je kent me wel, ik ben diezelfde gast als die "steen kouwe bier zuiper" maar dat account is gehacked... |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@childofsjatter: haha moet ik blijf altijd nog even liggen als ik wakker wordt  . nou ja moet toch wat doen hier hé  , heb wel wat afleiding nodig  . Roy: hoe is het @jackjanjanus: dus jij hebt alleen maar lopen snotteren in het weekend  ? @CJ-Facebreaker: aaah oké  SC dus  . dat is wel jammer dat dat gebeurd is, kun je niet met de modjes hier over praten om je account terug te krijgen?  |
|
|
Flyingdutchy Ja ik wil ook wel bliven liggen, maar dan val ik weer in slaap  |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@childofsjatter: staat een een spatie tussen dan  flyingdutchy: en gezelligheid was er even goed ook hoor maar wel rustig aan gedaan  |
|
|
Quote @CJ-Facebreaker: Oh btw, FD, je kent me wel, ik ben diezelfde gast als die "steen kouwe bier zuiper" maar dat account is gehacked... Wat kinderachtig zeg! Hoe kan dat dan? |
|
flyingdutchy: weet niet, vind dit aacount eigenlijk wel leuk, ik was van plan mn Stone_cold alter ego toch achter me te laten dus,,, een gelukkie bij een ongelukkie...  |
|
ladekast Oudgediende
|
@childofsjatter: naja, de warmte komt nog  Anders kruip je maar dicht tegen je ventje aan of je komt naar rotjeknor om tegen papsie aan te kruipen  flyingdutchy: goed tot ik jou zag  |
|
|
Quote @jackjanjanus: @childofsjatter: staat een een spatie tussen dan  flyingdutchy: en gezelligheid was er even goed ook hoor maar wel rustig aan gedaan  Nee, maar anders is je vreten koud voordat je het hebt uitgesproken |
|
@childofsjatter: ik verdenk mn ex, die is de nige die mn wachtwoord wist en dit zel wel een wraak actie zijn ofzo... |
|
|
Quote Roy: @childofsjatter: naja, de warmte komt nog  Anders kruip je maar dicht tegen je ventje aan of je komt naar rotjeknor om tegen papsie aan te kruipen  flyingdutchy: goed tot ik jou zag  Binnenkort de bruiloft van mn broertje  .... ehh grote broer  |
|
|
Dan heb je wel een verdo*d zielige ex! |
|
|
|
ladekast Oudgediende
|
@childofsjatter: vaker naar rotjeknor komen, doen jollie en ik ook bij je paps  |
|
|
Ook op school?  Ik zit thuis heb pauze wanneer ik WIL |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zucht, altijd de ex, nooit de eigen geest afvragen van hek ik t zelf niet gewijzigd in een vlaag van parastroika.. |
|
jackjanjanus Oudgediende
|
@childofsjatter: JJJ mag ook hoor is een stuk sneller uitgesproken  en waarneer is binnen kort ? de mijne trouwt in mei |
|
|
Quote Roy: @childofsjatter: vaker naar rotjeknor komen, doen jollie en ik ook bij je paps  Zitten jullie gezellig bij mn pa dan  ? en ik niet hahaha, Dan heb je ook foto's van ons gezien! Ik moet weer nieuwe sturen maar ben nalatig |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@childofsjatter: nou ja dat heb ik ook wel eens, maar ja ik doe doordeweeks altijd de radio hard aan zodat ik niet in slaap val  . @jackjanjanus: aaah oké  gelukkig maar  anders krijg je ook zo'n saai weekend  . @CJ-Facebreaker: haha oké nou ja dan is het misschien ook maar beter zo  , maar ja je kon ook de naam van het andere account veranderen, dan was het ook opgelost  . Roy: dat is mooi  , dat het nu slechter gaat, dat doet me altijd zoveel goeds    . |
|