|
Shortygirl Senior lid WMRindex: 149 OTindex: 553 Wnplts: Schiedam
|
Zo dan, dan zou jij wel ff groeipijn hebben gehad  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Nope, heb alleen later wel last gekregen van een zwakke rug.  Het betekende het einde van mijn judo, jiu jiutsu en karate.  |
|
|
awwww Das idd wel minder. Het enige waar ik last van had door mijn lengte is mijn lengte  Ik kon me nog te goed voor me halen dat ik op mijn 22de midden in de nacht merkte dat ik geen sigaretten meer had. Ik in mijn auto naar een benzinepomp scheuren, daar uit de auto springen en binnen om sigaretten vragen. Staat er een guppie achter de kassa net 18 denk ik. Die dan op me neer kijkt letterlijk en vraagt: "Ben jij wel 16?"  Grrrrrr. Ik was zo beledigd dat ik weer in mijn auto stapte, met piepende bandjes wegreed naar het volgende station (20 km verderop)  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Nu niet meer  Nu ben ik een beetje erg verlept. Whahahaha nee hoor, ik zie er nog jong uit.  Ik zou zonder make-up bij een bezoek aan de dokter nog een lolly krijgen omdat ik niet huilde  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Wat voor werk doe je?  |
|
|
Ik werk op een meldkamer. Niet van de politie hoor  Maar van alarmopvolging van beveiliging enzo  Beetje een te rustige n8dienst vandaag  Ben echt bijna in slaap gevallen van de saaiheid  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
|
Of op WMR niet alleen maar lezen maar nu ook meepraten |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Alleen zijn er 's nachts weinig mensen online.  |
|
|
Ja idd. Maar wat doe jij zo vroeg online dan als ik vragen mag? (ik ben ff snel roken  ) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Je kan ook gelijk kijken in de nachtdienst wat je de volgende avond wilt gaan eten.  Ik leef van pijn tot pijn.  Last van de voeten, en dan moet ik even een paar uur plat.  Maar afgelopen nacht goed geslapen.  Was om 21:00 uur naar bed gegaan en om 4 uur was ik wakker.   Zit nu vanaf 5 uur achter de computer, een beetje op WMR te kijken en een recept aan het vertalen.  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
Goeiesmorgens Luitjes  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
hey kokmans  Weer een slachtoffer gevonden om je recepten aan te slijten ?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
Waar heb je de koffie gelaten ?  |
|
|
Daar was ik weer hoor  Lekker de weg naar mijn longen geasfalteerd, kan het zuurstof er weer sneller in he  |
|
ladekast Oudgediende
|
morgu Shorty  sorry hoor, ik ben door de wekker geslapen anders had je vannacht wel wat te doen gehad maar helaas  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Zet een pot koffie.*  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: denk erom dat het een sterk potje moet zijn  |
|
|
@Roy, hoelaat stond je wekker dan  |
|
ladekast Oudgediende
|
@Shortygirl: 2 uur maar ja, helaas weer gemist dus ga ik maar weer gewoon werken zo  |
|
|
Ehm waarom zet je je wekker om 2 uur als je moet werken zo? Ben ik nou raar omdat ik het niet snap? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 *Schept 125 gram koffie in een steelpan en mengt een ei erdoorheen. Zodra alle koffie nat is giet ik er een liter kokend water over en laat het 10 minuten pruttelen. Vervolgens giet ik het door een koffiefilter.* |
|