|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
Dp zijn niet goed nee en het gaat  maar wel  roy: duitse koffie?? |
|
flyingdutchy Oudgediende
 WMRindex: 499 OTindex: 13.432
|
Roy: en is dat goeie koffie dan? @jackjanjanus: mooi zo  . haha dat heb ik ook  , ben echt te moe  . en nog wat leuks gedaan in het weekend  ? |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
naja, het stikt de moord van de duitsers hier in hoek van holland in de zomer en niemand verkoopt het dus dan ga ik het maar weer doen  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: haha je doet er alles aan om klanten te krijgen hé  xD, nou ik geef je groot gelijk  . |
|
ladekast Oudgediende
|
je moet wel fd, al ben ik me rot geschrokken van de slechte marge die op koffie zit  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: hmhm er moet wel genoeg binnenkomen  en tja zonder klanten lukt dat niet  . je zou in friesland een winkeltje met duitse producten moeten hebben in de zomer  , dan krijg je genoeg mensen xD, hier zit het altijd overal vol met duitsers  , veel komen hierheen met een boot of gaan naar de sneekweek  . wat dan zit er zo weinig op  ? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik had meerdere foto's gemaakt, maar allemaal mislukt.  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Hör' ich da Kaffee?  Zwei Kaffee bitte!  |
|
zombietroll Senior lid WMRindex: 52 OTindex: 931 Wnplts: De meern
|
Ik haat iritanten klas genoten -.- |
|
ladekast Oudgediende
|
@flyingdutchy: naja mat marge bedoel ik, inkoop-verkoop, dat is echt een drama maar ja, hopelijk lokt het weer  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy:  Wat reken je dan voor een bakje koffie? |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: aaah oké  nou ja laten we hopen dat de duitsers massaal je winkel binnen vallen en alle koffie opkopen  xD. het komt vast wel goed  . @WMR-kok: wat voor foto's  ? @emmertje: hey   @zombietroll: tja die moet je gewoon negeren  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: de foto's van het gerecht.  |
|
jackjanjanus Oudgediende
 WMRindex: 1.028 OTindex: 12.798
|
flyingdutchy: was met vrienden een weekendje weg  dus ja was leuk |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: oooh oké  dat is wel jammer, dus nu moet je het gerecht weer opnieuw maken om foto's te kunnen maken  . @jackjanjanus: gezellig  , waar ben je heen geweest dan?  ^^ |
|
ladekast Oudgediende
|
Gaat niet om een bakje koffie maar om koffiebonen, koffiepads en gemalen koffie  |
|
WMR-kok
Oudgediende
flyingdutchy: Inderdaad, hopelijk lukken de foto's. Pas over een paar weken heb ik een nieuwe camera. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Roy:  Je moet ook een vers bakje koffie verkopen Roy.  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
Roy: haha dat was voor mij wel duidelijk dat het daar om ging  , want dat verkoopt toch wel beter dan 1 bakje koffie in de winkel  . @WMR-kok: dus het is wachten op de nieuwe camera en dan pas weer foto's maken en hopen dat het met de nieuwe allemaal perfect gaan  . |
|
WMR-kok
Oudgediende
De oude camera is 5 MP, de nieuwe is 14 MP.  |
|
ladekast Oudgediende
|
@WMR-kok: er staan al 2 verkooppunten dus dat schiet niet op  flyingdutchy: daar sta je versteld van kerel, dat verkoopt bijna overal  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Roy: Geen supermarkten in Hoek van Holland of zo?  Als je al koffie wilt verkopen, verkoop dan vers gezette koffie! Daar zit nog dikke winst op ook  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ladekast Oudgediende
|
@emmertje: jawel, 3 zelfs maar slechts de AH mag het verkopen maar die heeft geen verkoopverleden bij deze leverancier en een andere importeur voor duitse koffie is er niet  |
|
flyingdutchy Oudgediende
|
@WMR-kok: aaah oké  als het daarmee niet lukt, dan weet ik het ook niet meer  xD. Roy: ja maar als er een supermarkt in de buurt zit een AH bijv. dan gaan mensen daar eerder heen aangezien je daar gratis koffie kan drinken  . maar voor gewoon koffie is denk ik toch meer aanbod dan 1 kopje koffie, vooral omdat 1 kopje koffie toch duurder is  . |
|