|
Lisbeth-Salander Erelid
 WMRindex: 240 OTindex: 9.062
|
@WMR-kok: maarja.. dan hebben ze t allemaal maar gehad... Nee, ik vind het echt heel erg... stel je voor het zou hier gebeuren, was gelijk ons hele landje weg  |
|
ladekast Oudgediende
 WMRindex: 1.797 OTindex: 75.671
|
|
|
Wolfje Oudgediende
 WMRindex: 214 OTindex: 27.542
|
hier is al overstromingen zat geweest nee bedankt  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@Roy: uuhh ik word r helemaal niet lekker van... moet je je toch ook niet voorstellen.. |
|
ladekast Oudgediende
|
hier nog een stukje...
TOKIO - Na een zware aardbeving, een verwoestende tsunami en problemen bij een kerncentrale, staat Japan nu nog een probleem te wachten. In het zuidwesten van het land is een vulkaan actief geworden. Dat meldden lokale functionarissen zondag.
|
|
nietmeer
|
Dit kun je je ook niet voorstellen, alleen als het je gebeurd  Vind dit zo erg  mensen zijn echt alles kwijt. Alles moet opnieuw opgebouwd worden  Roy: op vrijdag, de dag van de aardbeving en de Tsunami, is er een aardbeving geweest in Hawaï en een vulkaan uitbarsting in Indonesië en daarna dus ook nog een 6,6 aardbeving weer in Japan en een vulkaan uitbarsting in Japan. Ze krijgen echt alles in 1 keer  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
@LessienElensar: ja.. het is echt heel erg... |
|
ladekast Oudgediende
|
nog ff en ze krijgen nog gelijk ook met het feit dat de wereld vergaat op 21-12-2012 ... |
|
nietmeer
|
Roy...de aarde is wel hard op weg...van mij mag echt de maan weer een stukje verder op gaan staan  |
|
Wolfje Oudgediende
|
wie weet leven we over 50 jaar nog weet niet of de wereld echt vergaat |
|
nietmeer
|
Zou willen, dat iemand me kon vertellen, waar Tim-kun (WMR-lid) nu woont, Nederland of nog steeds in de buurt van Tokyo  Vraag me al sinds vrijdag af hoe het gaat met hem en of hij veilig in Nederland is of ook daar in de problemen zit  |
|
ladekast Oudgediende
|
LessienElensar: die ken ik niet hoor  |
|
nietmeer
|
Roy: Hij is ook al denk ik meer dan een jaar niet in het cafe geweest...is een lid nog uit de tijd, dat ik mijn account voor de eerste keer had en Elro er ook nog was  jaartje of vier geleden  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
Ik denk dat de wereld niet vergaat... het word wel gered.. Om heel filosofisch te doen.. Degene die m gemaakt heeft, die heeft liefde, zo zie je het heel erg in de natuur... (niet dat ik gelovig ben, maar de evolutietheorie spreekt zichzelf tegen) en als die God/kracht/wie-ofwat-het-dan-ook-is liefde heeft, dan laat die het nooit zover komen.. |
|
thamishan Senior lid
 WMRindex: 384 OTindex: 1.078
|
of wel, wij zijn het eigenlijk die de wereld kwaad doen! |
|
Wolfje Oudgediende
|
sinds de ijstijd is de aarde zich weer aan het opwarmen maar ik maak me der niet al te druk om  |
|
ladekast Oudgediende
|
gezien de lange winter vind ik dat het niet opwarmt  |
|
Wolfje Oudgediende
|
 is geen lange winter de winter is vroeger begonnen  het is nu buiten 15 graden bij ons  |
|
ladekast Oudgediende
|
nog 10 graden te weinig  |
|
Wolfje Oudgediende
|
 roy 15 graden te weinig |
|
thamishan Senior lid
 WMRindex: 384 OTindex: 1.078
|
Roy: dan word het te warm voor mijn knol-drosera drosera urticularia |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Toen ik lid werd van WMR was Elro net gestopt. |
|
Wolfje Oudgediende
|
bij 30 graden heb ik het een beetje lekker warm ( is een koukleumpje) ben ook altijd blij met mastrerpierce hij is zo lekker warm  |
|
Lisbeth-Salander Erelid
|
jaaaaahhh ik ga ervandoor schatjespatatjes, ik ga eerdaags een liedje (zelfgezongen  ) neerzetten, so watchh my blogjes! Loveya'll!! |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|