|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
@LessienElensar:  Het wordt erg daar. @ChrisM: Goedemorgen   Dat verergerd de boel alleen maar.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: Denk dat die kennissen van ons ook niet echt lekker zullen slapen...is daar nu rond kwart voor elf 's avonds. Aardbeving nu was nog erger, dan in 2010 in Haïti  Op dit moment is de golf hoger dan sommige eilanden, daardoor zullen er een aantal eilanden volledig onder water komen te staan  Dit blijkt gewoon 1 van de zwaarste aardbevingen aller tijden te zijn  |
|
nietmeer
|
Yo~lucky   |
|
ChrisM Erelid
 WMRindex: 702 OTindex: 4.067 S |
LessienElensar: NZ? Dat is..? Toch wel vreemd, heb er nog niks van mee gekregen...  @Tazmanian Devil: Hey  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
@ChrisM: NZ is New Zealand  En er is toch overal op de nieuwssite's alles over te lezen. |
|
ChrisM Erelid
LessienElensar: Ik kijk alleen op WMR  en hier zie ik nog niks... (behalve in het café) |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Hoe moeilijk is het nu om "nasi groenten" te vertalen.  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: There have been at least 28 aftershocks off the coast of Honshu, Japan, since the 8.9 magnitude quake - 13 over magnitude 6, including a 7.1, a 6.8, and two 6.4 magnitude aftershocks. |
|
WMR-kok
Oudgediende
Ik zit mee te luisteren op CNN Lessien. |
|
ChrisM Erelid
@WMR-kok: Nasi vegetables...  Of Hana Yasai...(weet niet of het met puntjes is...  ) Neem aan engels  |
|
yes_my_dear Oudgediende
 WMRindex: 1.205 OTindex: 17.061 S |
Quote @WMR-kok:  Hoe moeilijk is het nu om "nasi groenten" te vertalen.  Niet moeilijk: Nasi Gemüse  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
ChrisM Erelid
@WMR-kok: omdat nasi nasi is in het engels...Nasi is fried rice... |
|
WMR-kok
Oudgediende
Nasi in het Engels is fried rice.  |
|
ChrisM Erelid
 had ik al  |
|
WMR-kok
Oudgediende
@ChrisM: Dus het wordt dan...?   220 grams mixed vegetables of cabbage, carrot, leeks and bean sprouts (finely chopped).  |
|
nietmeer
|
Pffff...spreek m'n kennis nog even...ze hebben nu wel een Tsunami alert, maar Hastings zou er goed door moeten komen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik hoop het voor ze Lessien. |
|
nietmeer
|
Wie wil er met mij mee naar Berlijn? Even op mijn blog kijken dan aub  |
|
nietmeer
|
@WMR-kok: keeping my fingers crossed  tot ik weet, dat alles in orde is daar  Mijn man en ik worden ook via Ping (app op de iPhone) op de hoogte gehouden door ze  |
|
nietmeer
|
Ik ga eten, tot zo  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
nietmeer
|
Pffff...In NZ Hamilton verwachten ze rond half zeven 's morgen (half zeven 's avonds voor ons) de eerste golf en die zal dan nog een aantal uren door het land door werken. |
|
nietmeer
|
eten gaat pas over 10 minuten door  Hier nog steeds niemand geïnteresseerd voor een weekendje Berlijn?  |
|